Gå til innhold

Waterchill sucks..


Anbefalte innlegg

..and pumps

 

Har installert settet nå med ett lite problem, pumpen lekker ca 1dl i timen

er det jeg som har gjort noe feil her? det er ikke kobblingene det lekker men midt under pumpen

 

jeg montert radiatoren i vinduskarmen så jeg har 28 load på en XP 2800 (UK) og er veldig fornøyd (ser man bort i fra at pumpen lekker).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

regner med det er ett "fredagsprodukt" fra asetek, eventuellt fått seg ett støt i frakten, skal sende den tilbake til microplex i dag så får man se hvor lang tid det tar for jeg får opp PCn min igjenn,

 

kunne jo alltids ha fiksa det med litt locktite men syns ikke det blir riktig

Lenke til kommentar

kjeft dem huda full, sei "dinne dritten av ett møkka sett ska ej f*** ikkje ha, send pakken til dem, uansett om de godtar det eller ikkje, pakk driten skikkelig dårlig inn........merk pakken med "Søppel" vist de ikke vil bytte dritten så kjefter du litt til, sei at du f*** ikkje skal ha nokke so dårlig å kreve å få tilbake pengene, ellers så går du til TV2.. bruke å funke, vist du ser på "TV2 hjelper deg" avogtil...

 

Sorry for at ditte kansje va litt useriøst, men berre litt sint på bruder'n no..

Lenke til kommentar

Tullinger.

 

Sjekk forumet til Asetek.. her er ett av svarene dem ga en uheldig kunde

 

Hey Aviator,

 

Sorry about your trouble - you will of course get a new one free of charge, and we will contact you directly about this. In the meantime grab a soldering iron and connect a wire between the two points where the trace is burned and you will be up running again

 

 

__________________

Kind regards,

 

asetek Inc.

 

Sånn service finner du ikke ofte, så slutt å rakke ned på bedrifter/folk som dere ikke har peiling på !!

Lenke til kommentar

Hvis du legger merke til :p -merkingen skjønner du nok at det var IRONISK ment.

Jeg synes personlig Asetek har veeldig bra kundeservice. Har snakka med folk på tlf og greier, (plexitoppen til kameraten knuste når jeg mista blokka hans i bakken), og jeg fikk snakke med sjefen som følte med meg og han sa de kunne sende en ny topp kostnadsfritt mot 50,- i posto som forhåndsbetaling. Det er service det!

Lenke til kommentar

var ett par småting som irriterte meg,

Den ene ringen som skal klemmes rundt 12mm slangen var alt for slakk, her skulle de heller ha brukt slangeklemmer eller den fiffige løsningen som de har brukt ellers i systemet

 

Feste for Hammer nederst til venstre på CPU blokken måtte sages bort og jeg har Asus A7N8X Deluxe, ikke noe stort problem

 

Festemekanismen fra den sugekoppbraketten til pumpen var litt løs, kan være kilde for lit unødvendig støy

 

Stive slanger

 

Ellers var det ingenting å klage på, enkelt å sette opp. lave temperaturer, bare velstand

Lenke til kommentar
Bør jeg sende radiatoren min direkte til asetek da istedefor å sende til databutikken?  da jeg fikk den var vifta som sto på den knekt, og nå i går begynte det å lekke inni radiatoren.

Hør med Asetek først. :yes: Jeg ville nok ha gjort det. DB.com vil nok si at du ødela vifta selv. :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...