Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Barrett/Intervention er One-Shot uansett hvis du treffer torso/hode, bruk en av de. Litt mer usikker på W2000 og M21 EBR, bruker ikke de. (enda, da jeg ikke har låst opp M21. W2000 liker jeg bare ikke)

 

One-Shot Kill får man hvis man dreper fienden med et skudd. Treffer du et i benet og et i hodet så er det ikke One-Shot. Bommer du og så treffer hodet er det One-Shot (AFAIK)

Lenke til kommentar
Barrett/Intervention er One-Shot uansett hvis du treffer torso/hode, bruk en av de. Litt mer usikker på W2000 og M21 EBR, bruker ikke de. (enda, da jeg ikke har låst opp M21. W2000 liker jeg bare ikke)

 

One-Shot Kill får man hvis man dreper fienden med et skudd. Treffer du et i benet og et i hodet så er det ikke One-Shot. Bommer du og så treffer hodet er det One-Shot (AFAIK)

 

Hva sier du til å ta en whiskeykveld neste helg?

Lenke til kommentar
Barrett/Intervention er One-Shot uansett hvis du treffer torso/hode, bruk en av de. Litt mer usikker på W2000 og M21 EBR, bruker ikke de. (enda, da jeg ikke har låst opp M21. W2000 liker jeg bare ikke)

 

One-Shot Kill får man hvis man dreper fienden med et skudd. Treffer du et i benet og et i hodet så er det ikke One-Shot. Bommer du og så treffer hodet er det One-Shot (AFAIK)

 

Hva sier du til å ta en whiskeykveld neste helg?

 

VM i Off-topic, da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...