Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Klarer ikke å komme i kontakt med jenter på fest


Gjest Guest_heisann_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten, et alternativ til at du drikker deg full, er jo å skjenke henne drita :whistle:

 

Bør kanskje ikke gjøre det med respekt for ditt eget rykte, men det er iallfall lett og skjenke norske jenter. Ser ut som tankegangen deres er "oida. Der fikk jeg gratis drikke. Oida, enda mer. Kan vel ikke si nei når det er så dyrt. Tjener jo masse penger" og de blir drita...

Lenke til kommentar
"Halla! Likte den dressen du hadde på deg. Keegt" altså bare en sånn liten kommentar som setter i gang litt snakk. Mest uinteressante er sånn "Hei jeg heter det og det, jeg er der i fra og der i fra" det blir for formelt og stivt etter min mening.

 

Jeg hadde satt mer pris på "Jeg heter Ola fra Toten, der jeg bor i en kjellerleilighet hos Mamma og hennes nye mann! Jeg er skikkelig glad i sci-fi filmer, er du?" - fremfor alt som sier "keegt" :p

Lenke til kommentar
"Halla! Likte den dressen du hadde på deg. Keegt" altså bare en sånn liten kommentar som setter i gang litt snakk. Mest uinteressante er sånn "Hei jeg heter det og det, jeg er der i fra og der i fra" det blir for formelt og stivt etter min mening.

 

Jeg hadde satt mer pris på "Jeg heter Ola fra Toten, der jeg bor i en kjellerleilighet hos Mamma og hennes nye mann! Jeg er skikkelig glad i sci-fi filmer, er du?" - fremfor alt som sier "keegt" :p

 

Haha, jeg kunne faktisk ikke vært mer enig :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...