Gå til innhold

Vekterlønn : oo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet om en vekter i hedmark som har utbetalt ca 18000kr i mnd, uten fagbrev. GRunnen til at han tjener såpass bra er at han tar på seg all jobbinga han får.

 

Drittunger

 

Hva så? Før jeg tok fagbrevet for flere år siden hadde jeg nesten 30000,- utbetalt november og desember på grunn av arbeidsmengden jeg sa ja til. 17000,- får man lett uten å jobbe overtid.

Lenke til kommentar
(Skolegutt93 @ 08/02-2010 : 14:35) *

Vet om en vekter i hedmark som har utbetalt ca 18000kr i mnd, uten fagbrev. GRunnen til at han tjener såpass bra er at han tar på seg all jobbinga han får.

 

Drittunger

 

Hva så? Før jeg tok fagbrevet for flere år siden hadde jeg nesten 30000,- utbetalt november og desember på grunn av arbeidsmengden jeg sa ja til. 17000,- får man lett uten å jobbe overtid.

 

Nå må du være grei ! 18 000,- kr er mye i forhold til ukepengene han får for å rydde rommet :)

Lenke til kommentar

Men nå stilles det faktisk greie krav til kursing, vandel, alder og væremåte for å kunne bli vekter. 18000,- utbetalt er nok med overtid eller tillegg dersom man ikke har for lavt skattetrekk, så det burde på ingen måte høres mye ut. Tror faktisk det er mer kursing for å bli vekter enn f.eks arrestforvarer og grensekontrollør.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...