Gå til innhold

Post dine WoW-filmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jaja, kan vel poste video jeg laget for guilden. Var ikke noe planlagt at jeg skulle gjøre det men så kjedelig som WoW er om dagen så har jeg lekt med sony vegas (newbie), men synes den ble helt ok.

 

Nerds of Norway - Alt For Norge (høyreklikk lagre som...)

 

Filmen er på ca 500-600MB.

Youtube og warcraftmovies link kommer senere i kveld.

Endret av nagina
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Valiona og Theralion 10 HC

http://www.youtube.com/watch?v=pBr4YwIe01c

Hmm.. interessant p2 taktikk her..

 

Vi pleier (er bare på normal) å ha ranged gruppert (for twillight meteorite) og strafing med klokka (for fabulous flames), men dere har ranged spredt ut og løper inn til melee ved meteorite...

 

Virker som en bedre taktikk egentlig.. er det noen drawbacks med den?.. F.eks meteorite + engulfing magic på en HoT/DoT ranged...?

 

Fordelen må jo være (bl.a) at det stort sett bare er å pumpe i vei ved engulfing magic uten behov for å bevege seg, samt aoe-healing primært for melee....?

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Ingen ulemper, bare fordeler.

 

 

Virker som en bedre taktikk egentlig.. er det noen drawbacks med den?.. F.eks meteorite + engulfing magic på en HoT/DoT ranged...?

 

 

Hva er forskjellen på meteorite + engulfing på en i melee i forhold til en i ranged? Han må jo stacke på noen uansett.

 

 

Av en eller annen grunn er det utrolig mange som driver med dette å ha en ranged gruppe løpende rundt sammen på Theralion i alle pugs jeg gjør (normal mode). Skjønner det ikke, da den andre måten er så utrolig mye bedre.

 

Mens jeg er her, link til endel av våre filmer fra Cata + noen fra tbc/wotlk; http://www.youtube.com/user/zvizze

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Valiona og Theralion 10 HC

http://www.youtube.com/watch?v=pBr4YwIe01c

Hmm.. interessant p2 taktikk her..

 

Vi pleier (er bare på normal) å ha ranged gruppert (for twillight meteorite) og strafing med klokka (for fabulous flames), men dere har ranged spredt ut og løper inn til melee ved meteorite...

 

Virker som en bedre taktikk egentlig.. er det noen drawbacks med den?.. F.eks meteorite + engulfing magic på en HoT/DoT ranged...?

 

Fordelen må jo være (bl.a) at det stort sett bare er å pumpe i vei ved engulfing magic uten behov for å bevege seg, samt aoe-healing primært for melee....?

 

Takker for svar :)

 

Vi kjørte ranged gruppert i starten, som dere - men ved at alle sprer ut har man så mye mer kontroll på dmg. Så typisk har vi melee + meg bak dragen. Om jeg får engulfing bytter en ranged plass med meg så vi ikke får voidzone på bakken under oss i melee.

 

Meteor på engulfing, skulle det skje bør man bare stoppe alle casts og joine gjengen. Bare rope ut etter mer AOE healing. Er det en warlock, får han bare ofres :) dotsa ticker jo i hele universet der.

 

Men ja, gikk utrolig mye smoothere når vi begynte gjøre det ved å spre oss ut. Så lenge folk er flinke til å samles når det er meteorer på g.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...