phykix Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Hei. Jeg har et ganske ekkelt problem med pcen min. @ virker ikke. Den kommer ikke opp på skjermen. Tallet 2 (den samme knappen) funker helt fint. Og tastaturet funker på den andre bærbare pcen min. Det er nesten som om den ikke gjenkjenner @. Og vil heller ikke skrive det. Takker for alle svar, Phykix.
MartinF Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Feil tastaturspråk kanskje? prøv shift+2, og se om det funker?
phykix Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Skrevet 10. februar 2010 Som sagt.. alt funker Utennom @... shift+2 = " - som det skal være
The Avatar Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Hadde nøyaktig samme problem på min Dell XPS laptop. Fant desverre aldri ei permanent løysning på det. I mellomtida får du bruke "Alt + 64" for å skrive @. (Eller "Alt + Fn + oi" som det blir på laptoppen).
phykix Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Skrevet 10. februar 2010 Hva skjer når du trykker ALT-GR + 2 da? Ingenting.. ingen verdens ting.. Datamaskinen har ikke registrert at jeg har trykket på en knapp.
phykix Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Skrevet 10. februar 2010 Kanskje ALT-GR knappen din ikke virker? Noe av det første jeg tenkte også... Men nei.. Alt-gr+3=£ - akkurat som det skulle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå