grindheim19 Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Jeg sliter med å få joina "party" til andre.. Når venner sender meg invite til deres party, får jeg meldingen " unable to connect to host" opp.. Hva er galt? Hva må jeg gjøre?
Tj-nome Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Grunnen pleie og vere at din venn har Strict NAT. Det gjer at du ikkje får connecta host. Din venn må ha på UnPn på ruteren, vist det ikkje hjelper må han opne porter i ruteren for at du skal kunne connecte til party hans
grindheim19 Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Skrevet 6. februar 2010 Grunnen pleie og vere at din venn har Strict NAT. Det gjer at du ikkje får connecta host. Din venn må ha på UnPn på ruteren, vist det ikkje hjelper må han opne porter i ruteren for at du skal kunne connecte til party hans Greia er at de jeg spiller med for joina hverandres party, men ikke hvis jeg inviterer, eller hvis jeg prøver å joine dem.. Så problemet ligger tydeligvis hos meg..
Krims Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Grunnen pleie og vere at din venn har Strict NAT. Det gjer at du ikkje får connecta host. Din venn må ha på UnPn på ruteren, vist det ikkje hjelper må han opne porter i ruteren for at du skal kunne connecte til party hans Greia er at de jeg spiller med for joina hverandres party, men ikke hvis jeg inviterer, eller hvis jeg prøver å joine dem.. Så problemet ligger tydeligvis hos meg.. Jeg har samme problemet som deg. Jeg har ca. 10 venner som spiller CoD og har prøvd å ble med i gruppa til alle sammen, hittil har kun 5 av de fungert. En åpen NAT, eller UPnP, er ikke nødvendigvis et fasit svar, det gjorde absolutt ingen forskjell for de jeg inviterte til min gruppe.
Krims Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Hvordan opner jeg opp ruteren og sånn da? Finn ut hva slags router du har også sjekker du hvordan du gjør det på www.PortForward.Com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå