AnBa Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 (endret) Lastet nylig ned et tema jeg ville prøve å innstallere, og lastet i samme slengen ned Vistaglazz. Kjørte prgrammet, og da jeg startet opp fikk jeg flere feilmeldinger, som følger: Fikk ikke med hele den første, men den sa at SHSVCS.dll ikke fungerte eller ikke var laget for windows. Den andre skrev jeg ned: Windows - Bad Image Exception Processing Message 0x000007b Parameters 0x754F91B0 0x754F91B0 0x754F91B0 0x754F91B0 Den siste kom etter jeg hadde skrevet inn passord og logget på. Når jeg trykker på Theme under Persnalization, får jeg følgende melding: Windows host process (Rundll32) has stopped working A problem caused the program to stop working correctly. Windows will close the program etc. Har kjørt Uniblue RegistryBooster og funnet noen feil. Har ikke lastet ned noe tvilsomt eller besøkt dårlige sider i det siste. Har kjørt CCleaner. Bruker avast, gratisversjonen. Noen som kan hjelpe meg? Takk på forhånd! Edit: Så litt rotete ut. Endret 1. februar 2010 av KristofferAG
Märtha og Durex Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 (endret) Forsøk å starte fra Windows og kjør Chkdsk /r Endret 1. februar 2010 av Ned Flanders
Märtha og Durex Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 chkdsk returnerte ingenting. Kjør sfc /scannow (dette sjekker systemfilene)
Märtha og Durex Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 (endret) Hva slags win kjører du? Har du forsøkt systemgjenoppretting? Endret 1. februar 2010 av Ned Flanders
AnBa Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Skrevet 1. februar 2010 (endret) Windows Vista Home Premium, Service Pack 2. 32-bit. Har ikkje forsøkt det, nei, men gjorde det for nokre dagar siden, og har ingen backups. Utruleg dumt, var sikker på at den tok backup på laurdag D= Eg skiftar til Ubuntu. Nok Windows for meg. Takk uansett! Endret 1. februar 2010 av KristofferAG
PerB Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Eg skiftar til Ubuntu. Nok Windows for meg. Takk uansett! Hvorfor bytte til Ubuntu. Les http://www.codegazer.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=1495 Kan tyde på at Vistaglazz ikke er så stødig i alle instalalsjoner av Vista (ikke Vista sin feil) og at man dermed ender på med en SHSVCS.dll som ikke virker (samt evt. andre dll avvik).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå