Gå til innhold

skal ha meg PS2


FpsStu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
En ny PS2 koster ca. 1800,- hvilket i mine øyne ikke er stort.. kjøp en slik, beste spilleutvalget til alle sjangere.

 

jeg hadde tenkt til å være flink gutt og holde kjeft, men så ser jeg du skriver ps2 har det beste spillutvalget til alle sjangere, glede ( latter ) -> frustrasjon -> tårer -> sinne -> enda mer frustrasjon

det beskriver forsåvidt statusen min.

ps2 har ikke det beste spillutvalget, de hadde ( legg merke til bruken av ordet har og hvordan det endrer form til HADDE )

det beste spillutvalget,men nå er xbox foran,og vi kan ikke gjøre stort annet enn å skryte av dem, for de er i ferd med å vinne mer og mer av markedet.

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke ta den diskusjonen engang.. Det blir for dumt. Å si noe annet enn at hvis en person ikke har noen konsoller foreksempel å skal kjøpe seg en nå.. uten og spilt noe til noen av dem.. så har PS2 klart det beste utvalget, som gir kvalitets spill i alle sjangere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Jeg orker ikke ta den diskusjonen engang.. Det blir for dumt. Å si noe annet enn at hvis en person ikke har noen konsoller foreksempel å skal kjøpe seg en nå.. uten og spilt noe til noen av dem.. så har PS2 klart det beste utvalget, som gir kvalitets spill i alle sjangere.

 

det du sier er, hvis en person ikke har hatt konsoll før og skal kjøpe seg en nå, så er ps2 det beste valget som gir kvalitets spill i alle sjangere..

så da er ps2 en nybegynner konsoll for de som ikke er vant med konsoll ?

er jo praktisk talt det du sier.

jeg kan si meg enig i at ps2 har kvalitetsspill, i de fleste sjangere, ikke alle..men slutt å si ps2 har det beste utvalget, er jo bare til å sammenligne titlene på markedet nå og titlene som kommer så ser du hvordan tilstanden er.

:shrug:

Lenke til kommentar
Skal ha meg Playstation 2 før helga, men vet noen hvor jeg kan få tak i en billig en ny? har funnet til 2200kr, virker litt stramt?

 

Er det noen her som leser spørsmålet?

Det går ut på at personen skal kjøpe en Playstation 2 før helgen og hvor denne i så fall kan kjøpes billig. Det spørres ikke om man bør kjøpe Playstation 2 eller Xbox, ergo så er valget allerede tatt.

 

Jeg kjøpte min Playstation 2 på Elkjøp (Lørenskog) til 1700,-, men det er 2 mnd. siden. Jeg tittet da litt rundt først og fant ut at det var det billigste.

Det nest billigste da var Toy's R Us.

Lenke til kommentar

Har litt følelsen at jeg startet litt av krangelen her ja, sorry folks!

Nok om det, prøv å søk på nettet etter beste kjøp.

Har xbox selv og er meeeeeget fornøyd, så det var derfor jeg anbefalte en vurdering av burken i stedenfor ps2 tidligere.

Men på en annen måte, så har jo ps2 Vice city og jeg må innrømme at jeg har holdt på å kjøpe ps2 kun for dette spillet, for det er noe av det feteste jeg har prøvd.....håper bare GTA serien kommer på burken, for da skal jeg holde kjeft og aldri klage mer.... :woot: a

Lenke til kommentar

fakta, det er mange tusen spill til PS2 og PS1 (virker på ps2) ute, det er nesten bortkastet at det lages flere spill for her er underholdning i mange år fremover.

hvilken konsoll er best? fakta, xbox er best, gc nest best og ps2 3. best.

jeg skjønner ikke at det idet hele tatt er noenting å krangle om.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...