Gå til innhold

[AoC]Tenkte å prøve på nytt!


Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg tenkte jeg skulle prøve AoC på nytt(i april, siden jeg kommer hjem fra Japan rundt de tider)

Jeg lurte egentlig bare på om det er verdt det.

Jeg spilte dagen det releaset og i sirka 2 uker fremover, spilte assassin og kom til lvl 45 eller noe i den duren. På lvl 45 fant jeg ingen nye quests og tapte mot nesten alle i 1vs1, jeg har alltid elsket pvp og har vært en top notch pvper i både WoW og eve online (mest stolt av den siste^^)

Så hvordan har spillet utviklet seg i etterkant? Ved release var det helt greit, fram til jeg kom ut av tortage og spillet føltes så utrolig uferdig, men dette er jo veldig lenge siden!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JA!

 

Hmm... Du vil kanskje ha noe litt mer begrunnelse enn det :p

 

Personlig har jeg spilt siden pre launch og har sett hvilken fantastisk utvikling spillet har hatt. Ser grunnen du hadde for å gi deg, spillet manglet endel ved lauch, men det er rettet :) Spillet er bugfree (av gamebreaking bugs, leter du finner du noen fremdeles) og du har en hel masse quester. Siste chr jeg levla opp til 80 så hopper jeg over mange plasser, du kan nå velge mye mer hvor du føler du vil queste henner.

 

Hvis du spilte i si en mnd så har det kommet; (mulig jeg glemmer noen ;) )

- Ymirs Pass (område for levling lvl50-60)

- Tarantia Commons (område for levling lvl 70-80)

- Cradle of Decay (6manns grp instance lvl 40-45)

- Iron Tower (6manns grp instance lvl 75-80)

- Crows Nest (6manns gpr instance lvl 70-80)

- Mansion (solo lvl 75-80)

- Slaughter House (solo 77-80)

- Wing 2 og 3 raiding instances (Wing 1 var vel der alt?)

- PvP Levels 1-5 som gir nytt gear og PvP Invuls

- Sieges er på god vei rettet (hvertfall funker det fint på Aquilonia)

 

På trapppene er (patch 1,6 som kommer i februar håper jeg);

- Raid Tier 3 (driiiit vanskelig.......)

- Guild Renown (Alt du gjør for guilden gir poeng som guilden kan gjøre mye morro med)

- Masse nytt RP interaction stash

- Revamp av Assassin (som gjør dem til en Killer uten sidestykke)

+Masse som jeg ikke orker å skrive :p

 

Og litt Guild Reklame på slutten, hvis du spiller på Aquilonia så sjekk ut Legio VI Victrix. Vi er ett scandinavisk guild med en stødig medlemsgruppe som har masse morro :)

 

Mvh

Jorg

Lenke til kommentar

Jeg husker ikke hvilken server jeg starta på. Det virker jo som at spillet er blitt forbedret mye og en revamp av assassins kommer vist ut før jeg har kommet hjem igjen.

Takk for informasjonen om guilden, men det er enda lenge til jeg kommer hjem. Først og fremst har jeg lyst til å vite hva slags guild det er? Mest fokus på pvp eller pve?

Lenke til kommentar

Vi er vel i bunn og grunn en casual guild som er ute etter å ha det gøy :)

Ikke for å skryte men vi har nok noen av de desisdert beste raiderene (PvE) på serveren i guilden. PvE har hatt en del fokus, men PvP delen er blitt mer og mer aktiv. Vi tok jo blandt annet over ett Battlekeep i går :)

Vil si (og håper jeg har rett) at det er lett å få hjelp hos oss, både til specc, questing, PvP osv.

Så jeg håper at uansett hva medlemmene våre er ute etter så kan vi tilby de det :) Det er hvertfall det vi streber etter.

Lenke til kommentar

Casual høres bra ut i og med at jeg aldri har hatt vilja til å sette av faste kvelder for å raide i mine tidligere mmos. Har alltid pleid å ta slikt på sparket(alltid resultert i at jeg har vendt til pvp siden det passer meg bedre i form av planlegging)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...