Gå til innhold

Riper i cden, hva kommer dette av ?


julepølsa

Anbefalte innlegg

Plutselig i går frøys ps3'en min mens jeg spilte MW2. Det samme skjedde i dag, også plutselig så jeg at cden var full av riper, noe som den ikke var når jeg kjøpte spillet for 3 uker siden.

 

Er det noe galt med konsollen min siden den fryser midt i spillet, og riper opp cden ? Får man reklamert på dette ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Plutselig i går frøys ps3'en min mens jeg spilte MW2. Det samme skjedde i dag, også plutselig så jeg at cden var full av riper, noe som den ikke var når jeg kjøpte spillet for 3 uker siden.

 

Er det noe galt med konsollen min siden den fryser midt i spillet, og riper opp cden ? Får man reklamert på dette ?

 

Har du mindre søsken, eller behandler CD'ene dårlig? (Da sier det seg selv)

 

Da vi kjøpte COD:MW2, kjøpte vi CD-garanti for 30kr pr. spill. Hvis du har dette, er det bare å gå til samme butikken du kjøpte det i, og få bytta/reparert CD'en din.

 

Hvis det er PS3'en din det er noe galt med (at den riper opp CD'ene dine), burde du sende den inn til reperasjon. Regner med du kjøpte garanti på den?

Lenke til kommentar

Det har vært problemer mer MW2 de siste dagene, flere som har opplevd at hele ps3 fryser seg når de spiller. Så hvis det bare er MW2 som fryser kan dette være årsaken, men det forklarer fortsatt ikke ripene du nevner. Jeg har selv slitt med MW2 i likhet med et par kompiser av meg, men det funker igjen nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...