Gå til innhold

Halo: Hva lette The Covenant etter i New Mombasa? (ODST)


MatjoT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg er veldig sikker på at de lette etter portalen til arken. spill halo 3 så får du se det. om du spiller gjennom den siste banen på ODST så får du se ett klipp hvor truth tror jeg det var sitter å overvåker utgravingen. du bør ha spilt halo 3 for å forstå det.

Lenke til kommentar
jeg er veldig sikker på at de lette etter portalen til arken. spill halo 3 så får du se det. om du spiller gjennom den siste banen på ODST så får du se ett klipp hvor truth tror jeg det var sitter å overvåker utgravingen. du bør ha spilt halo 3 for å forstå det.

 

 

I see. Takker. Joda, jeg har spillt Halo 3 :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
jeg er veldig sikker på at de lette etter portalen til arken. spill halo 3 så får du se det. om du spiller gjennom den siste banen på ODST så får du se ett klipp hvor truth tror jeg det var sitter å overvåker utgravingen. du bør ha spilt halo 3 for å forstå det.

 

 

I see. Takker. Joda, jeg har spillt Halo 3 :)

 

feil. De leter ikke etter noe men de er det for å stoppe forsyninger og supies fra mombasa til reach. Og for å finne et sted for å "aktivere" portalen til halo 7.

Lenke til kommentar

Det kan ikke stemme, siden Reach var allerede tapt og glassert av Covenant. ODST skjer mellom Halo 2 og Halo 3, og Reach tapt (og etterpå glassert) ved begynnelsen av Halo: Combat Evolved, som er første spillet i sjangeren.

 

Dessuten var det til Halo 0, som er Arken, og ikke Halo 7, som er siste ringen i systemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan ikke stemme, siden Reach var allerede tapt og glassert av Covenant. ODST skjer mellom Halo 2 og Halo 3, og Reach tapt (og etterpå glassert) ved begynnelsen av Halo: Combat Evolved, som er første spillet i sjangeren.

 

Dessuten var det til Halo 0, som er Arken, og ikke Halo 7, som er siste ringen i systemet.

I følge Halo Legents så blir den første Halo ringen; Halo 0 ødelagt av de dydsa som lagde Halo. Pga at; covernent hadde funnet ut at se hadde nøkkelen til å starte Halo 0.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...