Gå til innhold

Fra data til tv!

Brann89

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg ein hama ledning fra data til tv. Det første eg fikk beskjed om, husker eg ikkje nå. Men det spørsmålet hadde to alternativ. Det ene alternativet brukte første gang, og nå får eg verken bilde på skjerm eller tv når eg tar i ledningen i dataen. Men den andre tv-en brukte eg det andre alternativet og der funker det fint. Probleme er at nå må eg brukte tv-en som berre er svart uansett.. Kva kan eg gjøre for å få fikset dette?

Har ein Hp Pavilion dv6700, mn windows vista. Noen som vett kva probleme kan være å har noen løsninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har koblet den til tv-en, og når eg sitter den andre i maskinen, så blir skjermen svart.

Et problem å løse det problemer når man ikkje ser kva man drive med.

Skrevet (endret)

Har du en annen VGA kabel du kan prøve? Er jo en mulighet at kabelen er defekt.

Ellers så kan du prøve å installere nyeste skjermkortdriver :)

Endret av timb
Skrevet

Er nok ikkje kabelen som er probleme, kan bruke den andre tv-en i huset.

Men det første som kom opp når eg koblet ledningen til tv-en og dataen, var 2 alternativ.

Eg valgte forskjellig alternativ på tv-ene.. Å eg valgte det alternativet som gjør at begge skjermene blir svarte på hoved tv-en..

Tviler på det har med skjermkortet å gjøre, siden det funker på den andre tv-en:)

Skrevet

spørsmål var om eg ville ha bilde på begge skjermene eller på tv-en. Eg valgt tv-en, men bilde vises verken på tv-en eller dataen.

Men med den andre tv-en, så velgte eg alternativet begge skjermene, å da fikk eg bilde:)

Skrevet

Prøv å velge alternativet "begge skjermer" på denne TVen også da vel?

Ta kabelen ut igjen, da får du vel bilde på pcen?

Skrevet

Probleme er at eg ikkje får opp det spørsmåle mer, så¨får ikje forandret det. Vist det ikkje er mulig å få forandret det på dataen generelt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...