Gå til innhold

[Løst]Parse error: syntax error, unexpected T_STRING


Anbefalte innlegg

Hei!

 

/home.php - Hovedsiden

Kjører highslide.

/code/fb.php - Facebook script.

 

fb.php er include i home.php.

Scriptet fungerer fint, men jeg ønsker å kombinere scriptet med highslide JS (http://highslide.com/), fikk jeg problem.

 

Følgende error:

Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /hsphere/local/home/naustdal/naustdal.net/test/code/Stats2Site.php on line 94

 

Linje 94

$timelink = '<a href="jc.htm#facebook" onclick="return hs.htmlExpand(this, { objectType: 'ajax', wrapperClassName: 'draggable-header', headingText: 'Naustdal.net', align: 'center'} )">;

 

Hva har jeg gjort galt her ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du roter med enkle og dobble quotes, mangler escaping av quotes i koden og du har glemt en avsluttende quote.. Velg deg en konsekvent måte å bruke disse på så slipper du å kaste bort tid på feilsøking på slike banale og håpløse feil :)

 

$timelink = '<a href="jc.htm#facebook" onclick="return hs.htmlExpand(this, { objectType: \'ajax\', wrapperClassName: \'draggable-header\', headingText: \'Naustdal.net\', align: \'center\'} )">';

 

Husk at du også må bruke </a> et sted i HTML-koden for at linken skal bli korrekt.

 

Hadde forøvrig et innlegg angående dette for noen dager siden: forskjellen på single og dobbel fnutt i PHP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...