Gå til innhold

Modern Warfare online funker ikke..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Slo på ps3 for litt siden for å spille MW2, dukket opp en ny oppdatering, lasta ned den.

Nå funker ikke online til meg. Bruker laaaaaang tid på å finne noe jeg kan joine, så tar det 2 sec før hele PS henger seg helt opp når jeg endelig har joinet. Samme skjer hver gang.

Noe galt med oppdateringen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, som jeg sa i den andre gigantiske mw2-tråden. Har akkurat samme problem. Ser det er flere andre som sier det samme også. Men har ikke hørt noe fra IW enda.

Skrevet

Samme skjedde her. Begynte å bli redd for at det var noe i veien med CD'en eller PS3'en min når spillet fryste med en gang jeg kom inn i en match :ermm:

Skrevet

Må si dette her var en helt utrolig oppdatering=D 2 sec med heftig gameplay, før maskinen må restartes... Håper det kommer en fiks snart (har nesten aldri mulighet til å spille, så litt usrt at det faktisk ikke fungerer når jeg endlig får satt meg ned)

Skrevet
Samme skjedde her. Begynte å bli redd for at det var noe i veien med CD'en eller PS3'en min når spillet fryste med en gang jeg kom inn i en match :ermm:

Samme skjedde med meg!

Skrevet

Dette er jo helt latterlig! I likhet med noen av dere har jeg lite tid til spilling, og når jeg endelig har tid er det en møkka-update som gjør at dritten henger seg!! Det samme har skjedd med flere av vennene mine.

Skrevet

Jeg tenkte akkurat det samme som deg når det skjedde :p Det har skjedd 4-5 ganger siden oppdateringen.

Sjukt irriterende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...