Gå til innhold

[PC] Battlefield: Bad Company 2. Når du vil spille sammen med andre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nick: Jevrio

Kjedelig å spille alene, add gjerne. Er i level 5 eller 6 ikke store greier, men misliker dårlig opplevelse av spillet da jeg må spille med low-med grafikk og 720p for å få brukbar fps..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig å spille alene, add gjerne. Er i level 5 eller 6 ikke store greier, men misliker dårlig opplevelse av spillet da jeg må spille med low-med grafikk og 720p for å få brukbar fps..

Huffda :(

Det er kjipt om man må spille med alt på low og det fortsatt ikke flyter.

Jeg spiller med omtrent alt på low for å få max fps, maskinen min er noe utdatert så den freser ikke lengere unna på de mest krevende spillene...

Har bare en Q6600 og et 8800 GTX...

Skrevet

Jeg spiller med omtrent alt på low for å få max fps, maskinen min er noe utdatert så den freser ikke lengere unna på de mest krevende spillene...

Intel E8500 @ 3,16 GHz og XFX 9800GTX+ 512MB her.

Skrevet

Intel E8500 @ 3,16 GHz og XFX 9800GTX+ 512MB her.

Rart å se at folk med ellers god hardware sliter med å få dette spillet til å kjøre glatt. Har en kompis med en quad-kjerna i5 og et av de nyere geforce-kortene til et par tusen kroner som også sliter med å få dette til å flyte på høyere innstillinger. Jeg har måttet endre config-filene manuelt for å få det til å fungere optimalt for meg, og bryr meg lite om at spillet ser jævlig ut.. Det viktigste er at det flyter 100% og at man ikke får mindre hickups som forhindrer optimal opplevelse.

Velvel... Legger dere til på steam/i spillet så snakkes vi i kveld? =)

Skrevet (endret)

Men, tror kompisen din har noe bugga PC.. Jeg skal kjøpe i5 750 og 5770 1GB etter bursdagen min, og da SKAL det nemlig flyte! Omtrent er ikke noe alternativ.

Endret av Dysfunctional
Innlegget er anonymisert av administrator
Skrevet

Er eg den einaste som ikkje brukar rifle når eg er recon :dontgetit: ?

På Isla inocentes, både defender og attacker, ligger eg som oftast i topp 3 på scoreboard, med positiv K/D, og mange M-com pins og slikt. Alt takka vere C4, Nesostead 2000, motion sensors og teamwork.

Skrevet

Er gjerne med på noen runder i kveld om noen skulle ønske det. Hardcore er et must.

Spiller mest som Medic/Engineer eller Assault for øyeblikket, ettersom jeg prøver å unlocke alt.

Har ikke Teamspeak, men det kan da installeres om ikke Steam-voicechatten eller Skype er tilstrekkelig.

SteamID: baronblod2006 (I know)

BFBC2ID: Nero Claudius

Epic runde i kveld med Mr. Graves. Vi trenger et par til neste gang vi skal game. :) Moro når man finner folk på samme nivå både sosialt (trivelig kar å prate med) og som er like LOCO i spillestilen ;)

• 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

vel, problemet er at du ikke kan ha mer enn 20 friends i lista, noe som er helt på tryne fra EA sin side. og da fyller du den fort opp med å se gjennom de innleggene som allerede er skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...