Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan spørre om jenta vil være kjæresten min


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en gutt på 20 som dater en jente på samme alder, ca. Vi har kjent hverandre i snart to måneder og er i lag hver dag og snakker over meldinger når vi ikke er sammen. Vi har sex hver dag, opp til flere ganger om dagen og jeg bruker ofte og sove over hos henne.

 

Hun har sagt til meg at hun er blitt litt glad i meg og at jeg bare er hennes. Jeg føler egentlig det samme selv og vil ha forholdet offisielt, men er usikker på om jeg er for tidlig ute og hvordan jeg kan spørre henne om det. Jeg er redd for å skremme henne bort vist jeg spør om vi er i lag/om vi skal gjøre forholdet offisielt, enda det egentlig ikke er noen grunn til at hun skulle bli skremt, men vil bare ikke ødelegge dette, fordi jeg liker henne veldig godt.

 

Det kan vel også nevnes at hun aldri har vært i et forhold før, sånn i tilfelle det skulle være relevant, samme går egentlig for meg å.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er sant Lars, men vil liksom ha det litt offisielt, vist du skjønner. Hun står enda som singel på facebook og jeg har heller ikke rørt min status. En annen ting er at vi enda ikke har kommet opp i en sosial situasjon der vi har måttet introdusere hverandre for kjentfolk, når den tid kommer så kunne det vært kjekt å vite hvordan jeg skal ta det.

Lenke til kommentar

Okey, da skal jeg spørre henne neste gang det passer seg. Uff er redd for å høres ut som en idiot :p

 

Men er forsåvidt godt å få en bekreftelse på at dette er ''forhold-matriale'' å at det ikke bare er jeg som er litt rask i svingene :)

Lenke til kommentar
Uff er redd for å høres ut som en idiot :p
Det er vanlig. Egentlig så er det litt gøy når et forhold er i den fasen. Alt er så spennende og skummelt, men likevel så fantastisk. Selvsagt ikke fantastisk om det slår feil da, men det gjør det som regel ikke. Virker som dere er så på gli at dette tror jeg går bra. :)

Lykke til.

Lenke til kommentar
Uff er redd for å høres ut som en idiot :p
Det er vanlig. Egentlig så er det litt gøy når et forhold er i den fasen. Alt er så spennende og skummelt, men likevel så fantastisk. Selvsagt ikke fantastisk om det slår feil da, men det gjør det som regel ikke. Virker som dere er så på gli at dette tror jeg går bra. :)

Lykke til.

 

Takker Lars, godt og høre :)

 

Neimen da prøver jeg meg senere i kveld når vi skal møtes!

Lenke til kommentar
. En annen ting er at vi enda ikke har kommet opp i en sosial situasjon der vi har måttet introdusere hverandre for kjentfolk, når den tid kommer så kunne det vært kjekt å vite hvordan jeg skal ta det.

 

Du kan jo spørre ho om akkurat det: "Hva sier jeg hvis vi kommer opp i en sosial situasjon der vi må introdusere hverandre for kjentfolk?"

Lenke til kommentar
IKKE ta det på Facebook! Snakk med henne, det kan f.eks. være noe á la "jeg antar at du er jenta mi nå?" pluss smil/blikk.

 

Hun venter antagelig på at du skal ta dette initiativet, og er like redd som deg.

 

Ts her.

 

Ja jeg tror å hun venter på at jeg skal ta initiativet først, fordi hun hinter og prøver og peile seg inn på det området her hver gang vi er alene å bare ligger og koser, men jeg har ikke vært helt sikker på signalene og vært litt usikker på ovennevnte ting, så har ikke gjort noe med saken.

 

Kan legge til at jeg enda ikke har tatt dette opp :p Men nå vet jeg i alle fall hvordan jeg skal gå fram, må bare tørre først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...