schmoo Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hvordan har det seg at minst 2 av 3 overlever claymores som sprenges en halvmeter unna dem? Er så vanvittig irriterende at folk bare flyr gjennom claymoren man har satt ut. Er dette en bug eller programmert slik med vilje? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 spørs kanskje om de har perken som gjør at man tålet mer eksplosjons damage.. jeg har helt gitt opp claymore selv.. eller.. hele spillet egentlig.. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Painkiller og blast shield er ting som kan gjøre at man overlever. Eller rett og slett ren flaks. Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Er vel flere måter å unngå claymores på, med lightweight rekker man sprinte forbi før den sprenges, med scrambler pro så blir det delay på claymoren, og om man har blast shield overlever man vel akkurat såfremt den som la den ut ikke har danger close. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 De blir også påvirket av flash eller stun eller kanskje begge. Det kommer gnister fra en Clay som er litt ute av drift for øyeblikket. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Den ekte claymoren er dødelig ut til over 70m. Dette hadde vel tatt kverken på halvparten av spillerne på ett vanlig MW2 kart samtidig, så det er forståelig at den er kraftig nerfet ned til 1m. Endret 29. januar 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
schmoo Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 vet at stuns/flash setter den ut og at blastshield reduserer skaden. Men hvor mange bruker liksom blastshield? Og det vises jo hvis noen med painkiller utløser den pga ikonet som popper opp. Jeg snakker om folk som overlever eksplosjonen når de står ca rett over claymoren. Dette skjer sykt ofte. Lenke til kommentar
Wingofsilence Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Claymores er definitivt Bugga. Dette sier jeg av å se på at en person knifer meg rett etter han løper over claymoren min -_-. Ikke noe scrambler eller lightweight så du det ut som. Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Prøv å plasser de litt lenger bak enn du normalt gjør. Regner med at du bruker å sette de rundt hjørner? Da er det mye vanskeligere å løpe over de.. Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Her er alt som kan ha stoppet de å dø av en claymore: SCRAMBLER PRO, painkiller, lightweight pro + marathon pro. For de som lurer på hvordan scrambler stopper deg å dø, er at den gir 5 sekunder forsinkelse. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Claymore funker som oftest helt greit for meg. Untatt på ett sted på Sub Base. Når jeg prøver å sette en claymore i trappeoppgangen, er det sånn at de ALDRI har drept noen akkurat der. Helt sprøtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå