Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei forresten fant ut grunnen det er fordi de er så jævlig ræva at de må ha noen ekstra dager på og trene seg opp før de sender ut hard-core folka på slagmarken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

NEEEEI! Piratkopi (USA) kommer før jeg får begynt å spille! Når jeg først kjøper et spill får jeg ikke fordel av å kunne spille tidlig??!

Jaja,håper iallefall det blir lang og god singleplayer. Kjedet driten av meg i eneren..

EDIT:

Om det skulle være noe fortsettelse, prøver jeg å få runna eneren før toern kommer.

Endret av Jevrio
Skrevet

NEEEEI! Piratkopi (USA) kommer før jeg får begynt å spille! Når jeg først kjøper et spill får jeg ikke fordel av å kunne spille tidlig??!

Jaja,håper iallefall det blir lang og god singleplayer. Kjedet driten av meg i eneren..

EDIT:

Om det skulle være noe fortsettelse, prøver jeg å få runna eneren før toern kommer.

Hvorfor skal du spille singleplayer i battlefield ?

Skrevet

EDIT:

Hvorfor skal du spille singleplayer i battlefield ?

I Bad Company 2? Fordi det iallefall forhåpentligvis er dritbra singleplayer storymode..

Skrevet (endret)

Tror ikke jeg, da de har jobbet 50/50 med SP og MP. Og siden MP var helt rå (I betaen hvertfall) Tror jeg SP kommer til og bli rå og. ^^

Er det ikke noen baner man spiller under 2. verdenskrig også? Så en video av det iallefall. :)

Endret av blashyrkh
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...