Gå til innhold

feil i sitering, hva skjer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tviler. Isåfall kan det misbrukes for å få flere innlegg. (Mhm, noen som 'liker' å ha mange poster..)

 

Hvorfor vil du dette?

 

 

har nå funnet ut at det hjelper å vente litt. dog er det fint hvis jeg hadde funnet en måte hvor jeg slipper å vente.

 

 

jeg vil som sagt at det ikke skal se så bananas ut. Det var da voldsomt hvor nysgjerrig vi var da :p ?

Lenke til kommentar

Oppretter man flere innlegg etter hverandre med under to minutters mellomrom vil det nye innlegget automatisk plassere seg i det forrige innlegget man opprettet.

 

Vent to minutter og innlegget blir separert og kommer for seg selv.

 

Det anbefales således å bruke p_edit.gif om man skal tillegge ytterligere informasjon i et innlegg og ikke opprette et nytt.

Lenke til kommentar
Hæ? Vi har en edit-knapp her, det vet du vel? :dontgetit:

 

Hvis det ser.. "Bananas" ut kan du vel bare redigere posten slik at den ser mer skikkelig ut. Er ikke noe poeng i å ha to poster etter hverandre.

 

 

jeg ser edit-knappen. Hva med den :hmm:?

 

 

Det siste du skriver, det skjønte jeg ikke. Jeg synes det ser bananas ut hvis det neste svaret kommer i samme posten og ikke er i sammenheng med det som er sitert over...

I noen situasjoner, så kan det være ett poeng i at det neste svaret kommer i egen post ;) . Om det er to poster etter hverandre føler jeg blir litt irrelevant...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
Oppretter man flere innlegg etter hverandre med under to minutters mellomrom vil det nye innlegget automatisk plassere seg i det forrige innlegget man opprettet.

 

Vent to minutter og innlegget blir separert og kommer for seg selv.

 

Det anbefales således å bruke p_edit.gif om man skal tillegge ytterligere informasjon i et innlegg og ikke opprette et nytt.

 

 

må man vente i to minutter altså? litt for lang tid etter min smak :thumbdown: .

 

Hvis det ikke har noen sammenheng hvorfor skal det da være i samme tråd?

Kom med et reelt eksempel da, sånn at jeg også kan forstå hvorfor det skal være mulig?

 

 

nei. at det ikke har sammenheng med svaret. I tråden blir da svaret høyst relevant, men ikke hvis det kommer sammen med ett annet svar. Var det lettere å forstå nå?

Lenke til kommentar
Se. Nå merget begge postene dine seg, men det ser ikke "bananas" ut i det hele tatt.

 

nei. at det ikke har sammenheng med svaret. I tråden blir da svaret høyst relevant, men ikke hvis det kommer sammen med ett annet svar. Var det lettere å forstå nå?

 

Jeg forstår fortsatt ingenting.

 

 

av og til blir det veldig rart hvis jeg gir svar på noe som skjer etter at jeg har gitt svar på noe som ble spurt om før. Føler det blir litt rart å gi svar på begge innleggene i den samme posten...

 

Eller for å si det på en lettere måte :p :Av og til kan det virke bananas hvis man blander presens og preteritum sammen...

Lenke til kommentar
...what

 

Forstår fortsatt ikke. :dontgetit:

 

Edit: Argh, samma det. Hvis du vil ha flere poster etter hverandre, vent i to minutter.

 

 

var det så vanskelig :p ? skjønte du ikke det med presens og preteritum heller?

 

jeg vil vel ikke nødvendigvis ha to poster etter hverandre, men bare unngå å få de i samme svar ;)

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
Eh.. Nei. Hva har presens og preteritum med dette å gjøre? Og hvorfor diskuterer vi fortsatt dette?

 

Omg, jeg stikker og ser noe anime.. >_<

 

:rofl: Er visst ikke så lett å forklare dette her. Jeg synes at det i noen situasjoner blir veldig rart å svare på ett spørsmål i presens og preteritum i samme post og at jeg vil slippe å måtte vente så lenge hvis jeg vil gi svar i ett annet innlegg...Det må da ha vært noen som skjønner dette :p ?

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
Det må da ha vært noen som skjønner dette :p ?

Her er mitt beste svar:

Å svare mange personer i samme post er the diskusjon.no way og hvordan vi har gjort det her i nesten et tiår. Det er ingen som syntes det er bananas her.

 

Omg, jeg stikker og ser noe anime.. >_<

Har du ikke noe konstruktivt å melde er det beste å ikke svare. Men jeg bruker posten din som et eksempel på at det er fint mulig å svare flere personer i samme tråd.

 

Kom med et reelt eksempel da, sånn at jeg også kan forstå hvorfor det skal være mulig?

Dette burde vel være et eksempel på hvordan det er vanlig å gjøre dette.

 

Jeg vil også tipse om p_mq_add.gif-knappen som du finner på hver post. Den bruker du for å markere alle poster du har lyst til å sitere for så å trykke t_reply.gif på bunnen av tråden.

Lenke til kommentar
Det må da ha vært noen som skjønner dette :p ?

Her er mitt beste svar:

Å svare mange personer i samme post er the diskusjon.no way og hvordan vi har gjort det her i nesten et tiår. Det er ingen som syntes det er bananas her.

 

Omg, jeg stikker og ser noe anime.. >_<

Har du ikke noe konstruktivt å melde er det beste å ikke svare. Men jeg bruker posten din som et eksempel på at det er fint mulig å svare flere personer i samme tråd.

 

Kom med et reelt eksempel da, sånn at jeg også kan forstå hvorfor det skal være mulig?

Dette burde vel være et eksempel på hvordan det er vanlig å gjøre dette.

 

Jeg vil også tipse om p_mq_add.gif-knappen som du finner på hver post. Den bruker du for å markere alle poster du har lyst til å sitere for så å trykke t_reply.gif på bunnen av tråden.

 

 

Beklager at jeg har vært litt utydelig om hva jeg mente. Ser nå at jeg burde lagt ved en link på ett mye tidligere tidspunkt i tråden.

 

Se 15:54 og innlegget etterpå, så skjønner du sikkert hvorfor jeg synes at det er litt bananas.

Synes ikke at å svare flere personer i samme tråd er bananas, men i en slik situasjon som i linken, så synes jeg det...

 

Sitering

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...