Gå til innhold

Nytt program gir deg millioner av låter gratis rett på PC'n.


Anbefalte innlegg

Hei folkens...

 

Om det er noen av dere som er møkk lei Jonathan på Spotify, men som heller ikke har lyst å betale for tjenesten så er det lys i tunellen.

 

HappyTunes er ett program som i prinsippet er helt likt som spotify, men som ikke har reklame mellom sangene. Man kan da lage sine egne spillelister, og så minimere den til tray.

 

Funker ikke på Win 7, 64 bit til info, men ellers så er det ikke meldt om så mye.

 

Hva synes du om denne løsningen?

 

Mer informasjon finner du her: http://www.happytunes.org/

Endret av R@ge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Synes du 99 kr er mye å betale for reklamefri musikk, som også er tilgjengelig i offline-modus?

 

Virker som Happytunes bare gir deg andre utfordringer enn hva Spotify i free-modus gjør. De sier heller ingenting om lydkvaliteten, mulig dette er det samme som fra Grooveshark, da det virker som Happytunes er et nytt interface for Grooveshark.

Lenke til kommentar
Virker som Happytunes bare gir deg andre utfordringer enn hva Spotify i free-modus gjør. De sier heller ingenting om lydkvaliteten, mulig dette er det samme som fra Grooveshark, da det virker som Happytunes er et nytt interface for Grooveshark.

 

Det er helt korrekt, HappyTunes gir deg bare Grooveshark som en desktop applikasjon.

 

Det er ikke mer komplisert enn det :)

Lenke til kommentar
Jupp, foretrekker grooveshark. Dette programmer ser jeg ingen grunn til å ha.

Tror du har misforstått litt :p

 

HappyTunes er ikke en Grooveshark konkurent, men bare en desktop aplikasjon for Grooveshark.

 

Fordelene er mange med dette, og kjøp av for eksempel Grooveshark VIP gir deg også denne muligheten. Da kan du laste en offisiell desptop aplikasjon som jeg personlig ikke syntes var noe revolusjonerende heller.

 

Det greieste med HappyTunes er at man kan lage spillelisten osv. og minimere den til tray slik at den ikke er i veien når jeg har mye annet på gang :p

 

Brukte mye Grooveshark i nettleseren før og ofte så lukket jeg nettleseren ved en feil, eller lastet inn ny sider osv. Måtte hele tiden passe på at de vinduet ikke ble rørt.

 

Det er rett og slett ikke en perfekt løsning spør du meg. HappyTunes gjør bare at du slipper å tenke på dette problemet og kan kose deg over masse gratis musikk :p

Endret av R@ge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...