Gå til innhold

[Løst]dumt at man ikke kan slette egne emner!


Anbefalte innlegg

hey! :D

se for deg dette scenarioet. du har blitt dumpa av dama di, livet på jobben er et hærk, du har en ganske kraftig bakfyll fra gårsdagens fest, og er kjempe deprimert. så i all sinne og frustrasjon legger du ut en tråd på diskusjon om hvorvidt du hater exen, jobben, venner etc. etc. det er ikke før dagen etterpå du forstår helt hva du gjorde, og går tilbake inn i forumet for å skjekke. da har du ca 10 svar. (kanskje litt i overkant men likevell) og samtlige har quotert innlegget ditt, slik at om du redigerer det forblir det det samme i quotene.

da er man ganske rævkjørt for å si det mildt ;)

 

jeg kan tenke meg at det er mange som sliter med lignende problemer. selv har jeg et par emner jeg har bedt moderatorere om å fjerne, som de ikke har fjernet enda. det er et veldig kjedelig problem, litt likt det å tattovere en ku på rompa som man ikke kan fjerne igjen :p derfor synes jeg at det er litt dumt å kanskje måtte gå i ukevis å være redd for å bli gjenkjent av familie og venner. hva synes dere? :)

Endret av gladgutten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis vanlige brukere kunne slette tråder eller innlegg ville det oppstått kaos. Det ville blitt umulig å følge med på tråder, fordi ting stadig ville blitt slettet.

 

Hvis du angrer på at du har opprettet et emne eller slikt, kan du be en moderator slette det. Hvis mod ikke syns det er noe å slette, så er det neppe noe av så sensitiv art at noen kan 'ta deg på det', og kanskje noe andre kan lære av.

Lenke til kommentar
Hvis vanlige brukere kunne slette tråder eller innlegg ville det oppstått kaos. Det ville blitt umulig å følge med på tråder, fordi ting stadig ville blitt slettet.

 

Hvis du angrer på at du har opprettet et emne eller slikt, kan du be en moderator slette det. Hvis mod ikke syns det er noe å slette, så er det neppe noe av så sensitiv art at noen kan 'ta deg på det', og kanskje noe andre kan lære av.

jeg føler at det er av såpass sensitiv art o.o og fortsatt har ingen slettet det. men jeg har lært av det ja. jeg er MYYYEE mer forsiktig på hva jeg legger ut nå.

 

Er ikke lov med mer enn 1 bruker..

åh? det visste ikke jeg! hvordan får jeg da evt. fjernet de jeg ikke bruker da?

Lenke til kommentar
Men be Admin eller Mod slette. Er det noe som kan forfølge deg så gjør de helt sikkert det.

 

Ta kontakt med Administrator, så retter han opp i brukerne også. Vil anbefale deg å si fra, så du ikke pådrar deg ban.

okay.. da var meldingen sendt, og da har jeg nok forhåpentligvis snart bare en bruker. i tilegg så håper jeg at trådene jeg ba om å få slettes blir slettet :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...