Gå til innhold

[Løst]Hvordan skaffe 10.000> fort?


SML

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt ærlig TS, er du seriøst? Tror du ikke at hvis det hadde vært en genial måte man kunne skaffet seg 10k på uten å jobbe at vi hadde holdt det for oss selv?

 

FÅ DEG EN JOBB, ELLER LAG DEG EN JOBB.

Herregud, leste du første posten? idiot. lage jobb, made my day.

 

Idiot kan du være selv. Er det mulig å være så arrogant?

 

Kom med et annet fornuftig svar en: Få deg en jobb eller "lag" en. Jeg var faktisk veldig usikker på om dette var en trollpost eller ikke.

 

Kansje du egentlig mente. Alle jobber i nærheten er tatt. Noen som har en ide til hvordan jeg kan få meg en jobb, eller tjene penger på andre måter? Det jeg fikk ut av første innlegget ditt var at jobbing var utelukket.

 

Btw, med å lage deg en jobb/arbeid. Tekte jeg på sånt som: vaske biler, måkesnø, male jobber, handle for gamle osv. Denne jobben "lager" du deg ved å henge opp lapper på forskjellige steder.

Lenke til kommentar
Du spør om hvordan man kan få tak i 10k uten å jobbe:P?

 

1. selg alt du har av verdier: ting, sperm(her må det en handjobb til), blod, organer, familie osv

2. gamble

3. lån cash

4. stjel

5. ran

6. selg deg

 

 

Helt ærlig TS, er du seriøst? Tror du ikke at hvis det hadde vært en genial måte man kunne skaffet seg 10k på uten å jobbe at vi hadde holdt det for oss selv?

 

FÅ DEG EN JOBB, ELLER LAG DEG EN JOBB.

Joda, helt til du kom med den(nederste quoten). Dårlig formulert av meg, med utelukking av jobb i første posten. Men skriver jeg det, kan du ikke komme å si "SKAFFE DEG EN JOBB" som om du ikke skjønte at å finne en jobb var utelukket. Vil neppe kalle nr. 1, 4, 5 og 6 for fornuftige heller. Og nei, du lager ikke jobb ved å henge opp "posters", du søker etter jobb.

Takk til alle som kom med fornuftige svar, etter som jeg har fått den hjelpen jeg trenger ser jeg ingen grunn til flere posts i denne tråden.

Endret av SLars1
Lenke til kommentar

Men jeg er spent, hvordan løste du dette? jobbing eller lån?

 

Jeg vil si at du har lagd en arbeidsplass som ikke eksiterte fra før hvis du annonserer om at du gjør div jobber i lokalmiljøet. Det er faktisk lett og tjene gode penger på dette. Jeg og en kompis lagde flyers som vi posta i nær miljøet om at vi vasket biler utvendig/invendig 70/150 ,- tror jeg. Og at vi kom til dem å gjorde jobben. Da var jeg 10 år. Tjente gode penger på dette. Etterhvert fikk vi også faste kunder. Så ikke kom å si at det ikke går ann å lage seg en jobb/arbeidsplass...

 

Seff var de punktene litt vel useriøse, men de er de beste jeg kom på når det virka som om å lete etter en jobb var utelukket.

Lenke til kommentar

Da har vi forskjellig definisjon på hva å lage en jobb er :). Kan ikke tro at jeg ikke tenkte på det, men fikk en PM om at gatemusikk kan lønne seg hvis jeg har et instrument. Ettersom en venn av meg tjente 10.000 på en hel dag i Oslo ved å spille gitar vet jeg at det kan fungere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...