Gå til innhold

Prosjekt FT01 - Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin idé! Om du skal ha denne boksen stående i nærheten av PC-skjermen e.l. skjønner jeg i hvert fall at alle knappene kan komme til nytte, sammenlignet med panelets lillebror ;)

 

Tror du du kan ta bilder av alle tilkoblingene panelet trenger? Eller muligens ramse dem opp en etter en så jeg vet hvor mange det er snakk om og hvilke spenninger som ligger over hver enkelt?

Lenke til kommentar

Fin idé! Om du skal ha denne boksen stående i nærheten av PC-skjermen e.l. skjønner jeg i hvert fall at alle knappene kan komme til nytte, sammenlignet med panelets lillebror ;)

 

Tror du du kan ta bilder av alle tilkoblingene panelet trenger? Eller muligens ramse dem opp en etter en så jeg vet hvor mange det er snakk om og hvilke spenninger som ligger over hver enkelt?

 

Takk for tilbakemelding :)

Boksen skal stå ved siden av PC skjermen ja, så knappene kan nå bli brukt :p

Nå som PCn står på gulvet under skrivebordet, er panelet så og si ubruklig, så dette ville jeg gjøre noe med. Kan ta noen bilder av alle tilkoblingene ol når panelet demonteres :)

Lenke til kommentar

Takk for tipset..

Har fikkset kablen nå, det eneste som mangler er hvordan kontakter jeg skal bruke.

Ledningen vil sitte fast på "Antec boksen" som jeg skal bygge, så kan den kobles til på baksiden av PCn. :) Det er snakk om 7 ledninger som må ha en han/hun kontakt av et eller annet slag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...