Gå til innhold

Prosjekt FT01 - Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Ser råstilig ut !

 

Eneste jeg kan se kunne vært forbedra på er glippa under panelet og skjøten mellom side panelene og topp/bunn, men det vises jo nesten ikke uansett. forresten, tøff IC mann, kanskje du burde kalle Panelet for prosjekt IC :p

 

Nydelig lakkerings jobb på boksen ser helt smooth ut :thumbup:

 

 

Takk for kommentar :)

Jeg kunne gjort en litt bedre jobb med skjøtene ja.

Men det er ikke så synlig med mindre man har en kraftig lampe som lyser rett på ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den siste "remote" boksen var nydelig! Setter opp en bestilling av en slik! hehe.

Du skal bruke den som en remote sant?

 

Kan du lage en film av den i action? Hadde vært ganske stilig å sett :)

 

Fredrik

 

Takker for tilbakemelding :)

Kan se hva jeg får gjort ang filmen du snakker om ;)

Lenke til kommentar

Bare ta en kjapp test med den å se om den booter, hvis ikke så kan du enten bare kjøpe nytt eller feilsøke og se hva som er ødelakt

 

 

 

Mvh Mr.A

 

Edit: Du kan plugge PSU fra HW og koble Grønn og Svart ledning sammen og se om den starter.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Bare ta en kjapp test med den å se om den booter, hvis ikke så kan du enten bare kjøpe nytt eller feilsøke og se hva som er ødelakt

 

 

 

Mvh Mr.A

 

Edit: Du kan plugge PSU fra HW og koble Grønn og Svart ledning sammen og se om den starter.

 

Må gjøre det ja :)

Prøvde metoden din på PSUn i går uten resultat.

Lenke til kommentar

Har lyst på corsair selv men var dum nok til å kjøpe en mist 500w som ikke egentlig er kraftig nok for systemet mitt, kjøpte PSU en før jeg kjøpte HW for jeg trodde jeg skulle bruke gammelt HW.

 

Edit: Enig med Durochris, Go for it, Corsair 850W. Tror jeg må spandere på meg selv en slik en i nermeste framtid.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Har lyst på corsair selv men var dum nok til å kjøpe en mist 500w som ikke egentlig er kraftig nok for systemet mitt, kjøpte PSU en før jeg kjøpte HW for jeg trodde jeg skulle bruke gammelt HW.

 

Jeg kjøpte også PSU før HW, men jeg gikk for Enermax Revolution 85+ 1250Wcool.gif

Lenke til kommentar

Kjøpte egentlig ikke PSU før HW kjøpte PSU'en for det forige oppsettet mitt, som sa poff pga en ødelakt lydkabel i Kabinettet, da bestemte jeg meg for å kjøpe det HW jeg har i dag(som stadig får seg en oppdatering), denne PSU'en er egentlig ikke kraftig nok for dette oppsettet og bli ganske varm, men Msit skal være kvalitet så får håpe den holder en stund til.

 

Edit: er ikke 1250w litt overkill ?

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Edit: er ikke 1250w litt overkill ?

 

Jo...

 

Men det var billigere å kjøpe f.eks. 1050W, og jeg har ikke peiling på hvor mye dritt jeg kommer til å stappe inn i PC-en etter hvert, så man kan vel si at jeg er på den sikre sidentongue.gif

 

Men nå er det vel nok OT for i dag ;)

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...