Gå til innhold

PL: 17.01.10 v Bolton, Reebok Stadium

Prinz Poldi

Arsenals beste?  

19 stemmer

1. 1. Arsenals beste?

• Manuel Almunia
      0
    • Bacary Sagna
      1
    • William Gallas
      1
    • Thomas Vermaelen
      0
    • Bacary Sagna
      0
    • Cesc Fabregas
      15
    • Craig Eastmond
      1
    • Abou Diaby
      0
    • Tomas Rosicky
      0
    • Eduardo
      1
    • Andrey Arshavin
      0
    • Fran Merida
      0
    • Gael Clichy
      0
    • Carlos Vela
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke noen hadde klagd om det hadde vært blåst to straffer heller. De er i grensesjiktet, men friskpark er straffespark. Hadde det vært et annet sted på banen hadde han blåst lett. Det er jeg sikker på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg tar tilbake ALT det positive jeg noensinne har sagt om Coyle, makan til dritttaktikk og kynisk drittfotball.

DRA TIL HELVETE!

Nå er ikke Coyle ansvarlig for at Bolton er en kynisk og stygtspillende drittklubb. Det har de vært i flere år, kanskje tiår.

Skrevet

Det er ganske sant det Lasse. Den første var ganske klar egentlig, bare at det var vanskelig å se. Andre var jo enda vanskeligere å se, utrolig mange spillere i veien. Men jeg vet ikke hvor mye kontakt det var der egentlig.

Haha, Vermaelen tar venstrekanten.

Skrevet (endret)

iRoman: Ja, men dette her er helt tydelig lagt opp til av manageren, ta Fabregas. Det er ikke bare etterslengere fra gamle tider.

Edit: Skulle vært 0-2

Endret av Chancelor
Skrevet

uffda :p Kan vel kalles en kjempesjanse :) Synes vi har tendenser til bra spill. Veldig glad fabregas er tilbake. Han er vel så si med på alle angrepene som blir skapt. Veldig viktig spiller.

Skrevet (endret)

Det der var onside. :p

Og der ser vi det Bolton er så gode på. En langball og det skaper kaos.

Fabregas should'a scored. :p

Endret av tc47
Skrevet

Jeg utfordrer alle Bolton-fans eller noen andre til å si at Bolton fortjener å spille i Premier League. At de fortjener å møte lag som Arsenal og spillere som Fabregas når de takler hver gang han har ballen med å være KOMPLETTE CUNTS! At de i tillegg står og sparker på han på den andre HAHAHAHAHA, faen meg LAT-TER-LIG!!! Ihellvette hvis vi taper dette her. To KRYSTALLKLARE straffer vi har blitt snytt for og det er ikke fnugg av tvil. Det koker sånn hos meg nå at det er ikke mulig. Holder med United når de spiller med Bolton fra nå av.

Stolt av laget, bortsett fra Traore, som har vært en gigantisk bøtte med drit.

Skrevet

Damn, det var faktisk ganske bra av Rosicky ja. Bra takling/pasning (begge samtidig). Den kan du ha, bro. :p

Første var straffe, 100%.

Faktisk helt sykt genius av Eduardo på den sjansen til Fabregas som han burde scoret på. Og Eduardo var jo veldig smart med pasningen på målet også. Virker som han er "tilbake".

Skrevet

Hva i helvete er det Taylor DRIVER MED?! Blir like provosert av å se det i reprise. Håper Owen Coyle er stolt av sine 11 rasshøl på banen. Taylor hadde ikke fått kommet inn i damelaget vårt engang. Forbanna huleboer av en idiot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...