Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dere som har peiling, hvor burde jeg kjøpe sneakers på nett?

Jeg bestilte mine Supra's ifra karmaloop men vet ikke om det er enklest / billigst!

Skrevet
Dere som har peiling, hvor burde jeg kjøpe sneakers på nett?

Jeg bestilte mine Supra's ifra karmaloop men vet ikke om det er enklest / billigst!

Karmaloop.com anbefales! Som mange andre sider også har, så finnes det rabattkoder på karmaloop.com

Ved utgangen skriver du inne 'CRAZYDEALS' i boksen som heter 'Rep Codes', og man får 20%. Sparer en del da :)

Skrevet

Skal jeg føre opp siden nevnt over i førsteposten? :) Kan jo også komme med flere trygge sider som selger sneakers jeg kan putte i førsteposten. :wee:

Skrevet (endret)

Ccs.com

Factory413.com

Karmaloop.com (Koden 'CRAZYDEALS', gir deg 20% rabatt)

Shopoverload.com

Utilityboardsupply.com

Steez.no (Har kupongkoden 'salg', og du får 50%)

Session.no

Disse sidene kan vel nevnes :)

Endret av Vertical^
Skrevet
Ikke veldig begeistret for Muska modellen, men ellers kan skytop 2 bli bra :)

Nye Tk's forresten:

society-group-490x269.jpg

Hvor? :o

Skal jeg føre opp siden nevnt over i førsteposten? :) Kan jo også komme med flere trygge sider som selger sneakers jeg kan putte i førsteposten. :wee:
Ja, gjør det.

Gjør det atm. :)

Skrevet

Forsåvidt enig med Vertical her. Den blå og grønne versjonen var litt for spesiell. Den bergunderrøde derimot var nydelig.

Hvordan tror dere egentlig at TK's ville passet på en snaut 175 cm høy kar? Blir de for høye? :p

Skrevet (endret)

Viss du er 175 cm tror jeg det vil se bra ut. Spørs jo om du har korte bein og lang overkropp, men uansett tror jeg det vil sitte bra.

skytop-redtye-sidepair-450x370.jpg

EDIT: Bare la meg et bilde :)

Endret av Vertical^
Skrevet (endret)

Prøvde de fleste høye modellene fra Supra når jeg var i London sist; Skytop, Tk, Vaider osv. Og jeg følte ingen av de virket for høye på meg som er 178 ;) De fleste, spesiellt Tk ser best ut med slimme bukser men.

Endret av Analogue
Skrevet

Drit i Supra! Senere i kveld skal jeg poste bilde av kicksa jeg kjøpte i dag. Dere kan vell gjette hvilken modell jeg snakker om, når jeg sier at merket er Nike :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...