Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, synes ikke at khakigrønn virker som noen spesielt vrien farge. Da synes jeg navy, som er den andre fargen jakker kommer i, er mer vrien. Khakigrønn kan, etter hva jeg har sett, kombineres med det meste, mens navy ikke funker så bra med sort (som blant annet det ene paret med sko jeg bruker i vår er). Samt at jeg synes navy fort kan se litt kjedelig ut når det kombineres med jeans som også har mørk, blåaktig farge. Men sånn ellers er jo navy en finere farge enn khakigrønn. :p

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Jakke og sko er såppass langt borte fra hverandre at det ikke vil kræsje noe særlig - så du trenger ikke bekymre deg nevneverdig for det KK ;) Er bare her på forumet alle er sånn: NAVY OG SVART ER FYFYFYFYFYYFYFY. Generelt et ganske stort hat mot svarte sko her inne, men ser ikke noen problemer med svarte sko, jeans og navy jakke - såfremt jeansene ikke er svarte.

Lenke til kommentar

Hmmm ... Ja, du sier noe der. Personlig synes jeg ikke at komboen sort og navy er for ille, blant annet har jeg en blazer med sorte detaljer som ser helt kurant ut.

Men er litt usikker på om jeg skal velge den jakken, eller om jeg skal gå for denne fra Zara.

 

Her er forøvrig jakken fra posten over i navy. Merket er Suit, som visstnok er et reltivt nytt merke fra Danmark.

 

18703_01_1.jpg

Lenke til kommentar

Navy og sort er da langt fra den verste fargekombinasjonen. Når det kommer til sko er brun ofte penere, så da er sorte sko litt fyfy, men ellers tenker hvertfall ikke jeg så mye på det som en spesielt dårlig kombinasjon. Det skal sies at jeg har usedvanlig få sorte plagg da, så jeg har rett og slett ikke så mye erfaring med å bruke sort i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Prøver å unngå sorte sko selv, men føler at sort er en mer ok farge på sneakers enn på andre typer sko. Og de sorte skoene mine er nettopp sneakers jeg kjøpte i London i fjor. Hvor jeg synes at det er slik aner jeg derimot ikke. :p

 

Men om jeg tar den jakken regner jeg med at jeg går for den khakigrønne. Selv om navy generelt sett er en penere farge synes jeg jakken så best ut i khaki. :)

Lenke til kommentar

Når det kommer til sko er brun ofte penere, så da er sorte sko litt fyfy, men ellers tenker hvertfall ikke jeg så mye på det som en spesielt dårlig kombinasjon

 

Enig når det kommer til så og si alt av skinnsko - men til akkurat sneakers syntes jeg svart er vel så bra. Ser ikke for meg mine YSL rolling i brun, ei heller mine Nike Mid. Men sånn generelt sett er jeg helt enig.

Lenke til kommentar

Når det kommer til sko er brun ofte penere, så da er sorte sko litt fyfy, men ellers tenker hvertfall ikke jeg så mye på det som en spesielt dårlig kombinasjon

 

Enig når det kommer til så og si alt av skinnsko - men til akkurat sneakers syntes jeg svart er vel så bra. Ser ikke for meg mine YSL rolling i brun, ei heller mine Nike Mid. Men sånn generelt sett er jeg helt enig.

 

Jeg snakket om brune sko til navy...

Lenke til kommentar

Ah, liten misforståelse fra min side :blush: . "Navy og sort er da langt fra den verste fargekombinasjonen. Når det kommer til sko er brun ofte penere, så da er sorte sko litt fyfy" - Tolket det slik at du syntes at når det kom til sko var brun penest og svart litt fyfy, men at svart/navy ikke er den værste fargekombinasjonen, my bad :)

 

Men uansett er det ikke noe krise å gå med svarte sko til en navy uformell jakke imo, så det ville ikke hindret meg om det var den navy jakken jeg selv likte best :)

Lenke til kommentar

Btw;

Tips til sommerlige sko, som passer når snøen er borte og varmegradene tar på? Plimsolls er alltid en sikker vinner, men har lyst på et par eller to til.

Vurderer Nike Toki's, grunnet den gode prisen.

 

Toki er fine (jeg har selv :p), men kanskje litt varme til de varmeste dagene i sommer? Så dem og et par Converse Jack Purcell er en fin kombinasjon :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...