Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, sendte tidligere i dag en mail til antonioli.eu etter å bestilt en bukse. I den mailen spurte jeg om de kunne sette verdien til 200kr så jeg slapp skatt. Til svar får jeg: Hello! Did you know that I lived near Porsgrunn (hvor jeg bor) for nearly 9 months? Ill put the value of the package to 20 euros.

Liten verden, og ikke minst første gang en nettbutikk går med på å gjøre det der for meg, og jeg spør hver gang! Elsker god gammeldags service. :)

Skrevet

Lang tid tar det ca før ting ankommer oslo som man bestiller ifra dogfunk?

Når Jeg bestilte sist tok det en uke til Norge også en uke til Harstad.

Men med express tar det vell 3-5 dager til Norge.

Skrevet

Haha, sendte tidligere i dag en mail til antonioli.eu etter å bestilt en bukse. I den mailen spurte jeg om de kunne sette verdien til 200kr så jeg slapp skatt. Til svar får jeg: Hello! Did you know that I lived near Porsgrunn (hvor jeg bor) for nearly 9 months? Ill put the value of the package to 20 euros.

Liten verden, og ikke minst første gang en nettbutikk går med på å gjøre det der for meg, og jeg spør hver gang! Elsker god gammeldags service. :)

What? Der bor faktisk jeg og! Utrolig!

Bebe: Jeg liker dem!

Skrevet

Analogue: Går automasjon Skogmo VGS.

Hmm, hvis jeg skal ha et par med sko fra Supra i år tror jeg at det heller blir et par cubans, men Society Mid er for all del fete. :)

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

ProductColor_016185_Normal227645810.jpeg

Farlig digg, synd jeg ikke "trenger" et skopar til:(

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...