Gå til innhold

Glemte å lagre Word dokument!

lofsa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev en lang oppgave, så glemte jeg å lagre på 4 timer. Så nå har jeg mista 4 timers arbeid! Hva kan jeg gjøre! Please! Den skal leveres imorra! Jeg har windows xp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrive det på nytt har jeg ikke tid til, har fortsatt mer jeg skal skrive. Jeg har skrevet oppgaven i word. Og når jeg trykker på egenskaper(på fila) Så står det "endret":13. januar 2010, 09:19:25. DEN fila er det jeg er ute etter. Mulig å få den tilbake?

Skrevet (endret)

Hvilken versjon av Office bruker du? Uansett versjon, det er en egenskap i Word som gjør at du kan redde filen, men det betinger at denne egenskapen var sjekket før Word krasjet. Endelsen på backup-filene i Word er ".wbk".

Endret av samerk
Skrevet
under systemverktøy finnes det et tilbakestillings verktøy =)prøv det

Start-Alle Programmer-Tilbehør-Systemverktøy-Systemgjenoppretting

Dette har ingenting med Word-filer eller andre dokument-filer å gjøre og vil bare være bortkastet tid.

Hvis Word ble avsluttet på vanlig måte og man takket nei til tilbudet om å lagre filen, så kan man bare glemme å finen igjen det man skrev.

Hvis Word crashet, så vil det kanskje ligge igjen en fil med et navn som begynner på "~$". Det betyr at Word har automatisk lagret endringer i filen siden den ble opprettet, og da er det muligheter for å gjenvinne det tapte. Men har du ingen slik fil, så er det bare å glemme det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...