^fmj Skrevet 14. januar 2010 Skrevet 14. januar 2010 Tittet etter en såkalt mini-pc, kjekk liten sak. Siba - Packard Bell DOT/S.NC904 Mini-PC Den er den beste jeg har funnet til nå, den beskriver bra det jeg ser etter, eneste minuset er at den ikke har innebygget 3g. Det er ikke et krav, men en fin bonus hvis det ikke koster all verdens mer. Det store plusset med denne slik som jeg ser det er prisen og at det er 6 cell batteri. Pcen jeg ser etter må ha en batteritid på minimum 5-6t. Windows 7 hadde selvsagt vært fint, men om det er xp home så betyr det egentlig ikke så veldig mye.
Star Skrevet 14. januar 2010 Skrevet 14. januar 2010 Anbefaler varmt ASUS Eee 1101HA ( 11,6 tommer ).. Koster noe mer enn du nevner, men er virkelig verdt pengene.. 2gb ram, 250gb disk, win7, 6 celle batteri ( ca 9 timer ) +++ Har selv 2 stykker og er veldig fornøyd!
^fmj Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Skrevet 15. januar 2010 (endret) Etter litt mer dypdykk har jeg funnet ut at jeg skal gå for en pc med Atom N450. Asusen så fin ut, Siba har den til under 3000 kr faktisk, men ikke på lager. Eneste er at jeg er litt småskeptisk til prosessoren. Tror det blir denne fra Acer. Endret 15. januar 2010 av ^fmj
Star Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Ja, prosessoren er noe svakere enn N serien, men den lar seg overklokke noe ved default. Er imidlertid strømgjerrig, og regner med den har mye skyld i den gode batteritiden ( samt ASUS hybrid engine )
srbz Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Anbefaler varmt ASUS Eee 1101HA ( 11,6 tommer ).. Koster noe mer enn du nevner, men er virkelig verdt pengene.. 2gb ram, 250gb disk, win7, 6 celle batteri ( ca 9 timer ) +++ Har selv 2 stykker og er veldig fornøyd! Kan du linke til en Eee 1101HA med disse spesifikasjonene?
Star Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 ASUS 1101HA (Sort) hos Netshop Amentio, studrab.no, Ps.no og Komplett.no er de butikkene jeg kommer på i farten som har maskinen i sitt sortiment.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå