Gå til innhold

[Løst]Fikk pakke fra Amentio idag, MEN...


Anbefalte innlegg

Der lå kun strømforsyninga jeg bestilte, men ikke ram brikkene og hovedkortet? Jeg forsikret meg ved å sende mail før jeg bestilte om at de hadde varene inne å at de kunne sendes med engang selvom det stod de hadde alt inne på lager og da sa de at de hadde alt inne og at det blir pakket å sendt på dagen. Forsikret meg om dette ettersom jeg skal på lan i helgen, men det ser ut til å spøke for det nå. Hva kan ha skjedd her? hadde ikke varene alikevel? har de glemt resta av varene? Fryktelig irriterende dette:/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Amentio har ikke eget lager, de bruker istedet flere forskjellige grossister så hvis delene du har bestilt er hos forskjellige grossister så kommer det nok en pakke til snart.

 

Okey, men er kun den pakka jeg fikk sporingsnummer på? får jeg ikke det på de andre pakkene da eller?

Lenke til kommentar
sist jeg fikk leveransen over 2pakker fra amentio dukket aldri sporingsnummeret på den direkte fra underlevrandør opp på kontosiden min hos amentio.

 

Okey så da kan de andre varene være sendt de da altså uten at det dukker opp noe nytt sporingsnummer? De hadde jo varene inne så regner med at det er sendt da når de i tillegg sa de hadde varene på lager og at varene kunne pakkes å sendes med engang!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...