Pål-Espen Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 hvilken er best å gå for? trenger den med flest gode applikasjoner. bør være bra på synkronisering, god kontaktliste osv.
Horrorbyte Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Nå har jeg ikke testet Android, men personlig ville jeg lett gått for det. Jeg endte derimot opp med en S60-basert mobil fordi lommeboken ikke strakte til. Symbian er egentlig greit nok det, og Nokia har egen programvare til PC (ikke Linux dessverre for min del) som lar deg gjøre forskjellig - inkludert synkronisering av diverse.
arande Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Symbian blir vel omtrent som sporten på NRK, traust, stabilt men drita kjedelig. Android er liksom litt mer i tiden nå, og du kan vokse med det...ikke ifra det.
Khaffner Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 (endret) Android is the way to go, helst med Sense-grensesnittet fra HTC Vakkert, effektivt og underholdende grensesnitt Endret 12. januar 2010 av khaffner
CellularDude Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Symbian er velprøvd og traust, men Android er klart mer moderne og fremtidsrettet. Jeg har hatt masser av Nokiatelefoner med Symbian, og fikk stifte bekjentskap med Android da jeg kjøpte en HTC Tattoo i fjor høst. Det var som å komme til en helt ny og moderne tid. Men noe av det som foreløpig trekker ned på Androidmobiler er kameraet, samt at en del har problemer med wlan (klarer ikke holde på nettverket, men går i stedet over til GPRS/3G. Surt og dyrt om man laster ned mye data).
Khaffner Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 husk at man enkelt kan slå av og på 3G/Edge med en widget
Pål-Espen Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Skrevet 13. januar 2010 (endret) med synkronisering så snakker jeg om pc-synk via nettsider, laste opp kontaktliste til internett, oppdatere via. f eks 1881 og laste ned igjen til telefonen hvordan er htc tattoo? hvordan funker den med 1881 mobilsøk? og facebook? Endret 13. januar 2010 av Pål-Espen
Petter Skrevet 13. januar 2010 Skrevet 13. januar 2010 Symbian blir vel omtrent som sporten på NRK, traust, stabilt men drita kjedelig. Android er liksom litt mer i tiden nå, og du kan vokse med det...ikke ifra det. Veldig godt sagt. Symbian mobiler er gjerne billigere og mer stabile
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå