Gå til innhold

Trenger et avbrekk. Forslag til reisemål?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er i ung alder, og tar med meg broren min på 15 år.

Hvor er det bra og dra der det er bra uteliv og som de svenske jentene reiser? :yes:

 

Trenger litt mer info.

 

Hvor gammel er du?

Er det bare dere to?

Ønsker du at han skal ha det morro?

Ønsker dere et trygt feriested?

Er bet bare fest og fyll som er på menyen?

Hvor stort er budsjettet?

Vil dete ta dere bryet med å reise til en annen verdensdel?

Lenke til kommentar
Hvor gammel er du?

I ung alder. Dvs. i starten av 20 årene eller i slutten av tennårene.

 

Er det bare dere to?

Foreldre kommer nok til å være med for å sole seg. Mulig en eller flere kompiser blir med.

 

Ønsker du at han skal ha det morro?

Ja, hadde vært flott det.

 

Ønsker dere et trygt feriested?

Absolutt.

 

Er bet bare fest og fyll som er på menyen?

Er det jeg liker å drive med i feriene. Jeg er bare på utkikk etter det mest populære stedet for ungdom å ha det moro i. Men noe sier meg at dette er feil tid på året? Er dette som er hovedprioritert. På plass nummer to kommer vel det med at landet må være varmt.

 

Hvor stort er budsjettet?

Vi har ikke noe budsjett, dvs. unlimited.

 

Vil dete ta dere bryet med å reise til en annen verdensdel?

Hadde ikke tenkt til det, det passer dårlig akkurat nå.

Lenke til kommentar
Og når skulle det skje? Hvis det er på sommeren, finner du fest og fyll over alt, men i disse dager, må du nok til litt mer bestemte plasser. Lete litt rundt på forum og se hvor folk egentlig drar.

Det er en grunn til at jeg opprettet tråden, da jeg er helt uvitende om hvor det skjer ting i disse dager.

Ja, det er i nær fremtid, nærmere bestemt februar.

Lenke til kommentar
Vil dete ta dere bryet med å reise til en annen verdensdel?

Hadde ikke tenkt til det, det passer dårlig akkurat nå.

Hvordan kan det passe dårligere å reise til en annen verdensdel enn i Europa? Tenker du på for lang flyreise? Hvis budsjettet er "unlimited" som du skriver, måtte jo det vært knall!

Lenke til kommentar
Vil dete ta dere bryet med å reise til en annen verdensdel?

Hadde ikke tenkt til det, det passer dårlig akkurat nå.

Hvordan kan det passe dårligere å reise til en annen verdensdel enn i Europa? Tenker du på for lang flyreise? Hvis budsjettet er "unlimited" som du skriver, måtte jo det vært knall!

 

Det jeg og tenkte, Europa er jo det kaldeste stedet nå pga global nedkjøling :p

 

Snittemperaturen i Ayia Napa i februar ligger på 13 grader.

Ibiza har 14 grader, men er det noen som flyr dit direkte fra Norge?

 

Med slike temperaturer tviler jeg også på at det er det helt store partytrøkket.

 

Sikkert kaldere nå, pga værsituasjonen, men hvor andre steder kan man dra på denne tiden av året for å finne fest og fyll?

Lenke til kommentar
Playa del Ingles på Gran Canaria er jo også kjent som et festested. Det er i tillegg varmt og innenfor samme verdensdel.

Samme verdensdel? Gran Canaria ligger utenfor kontinentalsokkelen til Vest-sahara, og det er vanskelig å forestille seg at øya ligger i en annen verdensdel enn Afrika. Riktignok hører Kanariøyene til Spania, men å definere det innenfor Europa (geografisk) er høyst tvilsomt.

 

 

Alle reisemål i Marokko (-Vest-sahara) ligger nærmere Norge enn Gran Canaria. Alger, Tunis, Tripoli, Kairo og Sharm el Sheik ligger også nærmere. Faktisk ligger hele landet Israel, Tyrkia, Bagdad, Teheran og hele Aserbajdsjan nærmere Gardermoen enn Gran Canaria...

Lenke til kommentar
Playa del Ingles på Gran Canaria er jo også kjent som et festested. Det er i tillegg varmt og innenfor samme verdensdel.

Samme verdensdel? Gran Canaria ligger utenfor kontinentalsokkelen til Vest-sahara, og det er vanskelig å forestille seg at øya ligger i en annen verdensdel enn Afrika. Riktignok hører Kanariøyene til Spania, men å definere det innenfor Europa (geografisk) er høyst tvilsomt.

 

 

Alle reisemål i Marokko (-Vest-sahara) ligger nærmere Norge enn Gran Canaria. Alger, Tunis, Tripoli, Kairo og Sharm el Sheik ligger også nærmere. Faktisk ligger hele landet Israel, Tyrkia, Bagdad, Teheran og hele Aserbajdsjan nærmere Gardermoen enn Gran Canaria...

 

-1, kranglefant.

 

Teoretisk sett tilhører Kanariøyene Europa, punktum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...