Gå til innhold

[Løst]70 Rogue gies bort GRATIS.


Anbefalte innlegg

God dagen. Mener å huske at det var lovlig å donere bort accounter hvis man ikke tok penger eller noe bribes for den? Hvis jeg tar feil vær så snill å si ifra så skal jeg fjerne tråden asap.

 

Jeg vil gjerne gi bort min Undead Rogue lvl 70 på realmen Sylvanas. Kontoen har ikke lich king og det er desverre ikke playtime på den. Men viktigs av alt, den er ikke koblet til noen battlenet account så den som får den får også 'selvsagt' lagt den til på sin egen battlenet account.

 

Den jeg gir den bort til må faktisk ha lyst til å spille på den, og ikke bare ta den for å ha den. Derfor gir jeg den bort til den som kommer med best grunn HER I TRÅDEN og IKKE PM, så her er det ikke første mann til mølla men om å gjøre å komme med best grunn til hvorfor jeg skal gi den bort til nettopp deg.

 

Og før noen sier noe som helst, jeg er fult klar over at det er en lvl 70 og det er drittlame og levle og alt det der, men tenkte jeg skulle prøve å gi noen sjansen fordet, har litt juleånd i meg enda. Merkelige greier :p Så er jo ikke sikkert jeg får noe respons men kanskje, så here goes.

 

-Hilsen Pherol :)

 

EDIT: Klokken 23.00 velger jeg en vinner, så hvis du vil ha en gratis rogue må du forte deg , er 1 time igjen!

Endret av Pherol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke spilt på over 3 mnd men vurderer å begynne igjen, men det som er at jeg har 2 kontoer, og denne her blir kun stående og støve ned:P Sist innlogging på kontoen jeg vil gi bort er midt i mai 09. Derfor tenker jeg som så at kanskje noen har bruk for den, men virker ikke sånn akkurat:p

Lenke til kommentar

Da kan jeg komme med min grunn da :)

 

Vel, rett og slett så har jeg gått lei av de figurene jeg har spilt tidligere i WoW. Har vært mye frem og tilbake.

Begynte såvidt å levele på en rogue selv for en måneds tid siden, men klarer rett og slett ikke å dra meg i mellom alt styret med leveling på nytt.

Er vel stort sett bare Northrend jeg syntes er trivelig om dagen, da det er det jeg har sett minst av.

 

Rogue er vel også den klassen jeg helst har lyst til å spille på, da den alltid har virket artig.

 

Så hvis du ønsker å friske opp spillet for min del, så ønsker jeg veldig gjerne å ta over din rogue, hvis du velger meg. :)

 

Takk uansett, og trivelig at du gjør en såpass hyggelig tjeneste for forumbrukerene som kan finne roguen spennende.

 

Mvh..

 

Ps: Kan også garantere deg, at i mine hender vil din gamle rogue definitivt ikke støve ned noe mer. ;-)

Endret av DavidH
Lenke til kommentar

Har så vidt prøvd WoW i hele mitt liv, og orker egentlig ikke om jeg må

levle opp til 80 der også. Så derfor har det passet perfekt om du hadde donert den til meg, så jeg kunne ha kjøpt lich king og gamecard for å fått prøvd WoW fult ut. Hadde vært morsomt å fått spilt litt med kompiser som er ca. den levelen for tiden og kanskje blitt bitte av ''wow feberen''

 

Eneste grunnen jeg har til at jeg skulle få den, er at jeg har veldig lyst til å prøve spillet ut uten å måtte levle opp alle levlene. Enkelt og greit :cool:

 

PS: Hadde skrevet en lang tekst med gode grunner, men kom borti den store AV knappen på maskinen :innocent:

Endret av atriC
Lenke til kommentar

Vel, vet ikke om dette er en spesielt god grunn men;

 

På level 70 spilte jeg sammen med 4 kamerater, vi var i en raiding guild sammen og spilte arena sammen, også videre.

Etterhvert sluttet de èn etter èn, og til slutt var det bare meg og en annen igjen. I slutten av sesong 3 var vi garantert gladiator-rank, og bestemte oss for å byttelåne kontoer til sesongen var over (Han spilte mage, og jeg rogue). Det som skjedde var at han på en eller annen måte klarte å bli fralurt passordet til kontoen min, og siden jeg hadde samme passord på mail fikk jeg aldri kontoen tilbake.

Så det endte opp med at jeg måtte kjøpe en ny konto :(

 

Jeg levlet opp en priest istedenfor, og spiller nå på level 80. Men savner altså roguen min veldig mye, men har dessverre ikke lyst til å starte fra level 1 igjen(Hadde en delt alts på den tidligere kontoen)

Får jeg den kommer jeg garantert til å levle den opp til 80 for å spille arena/raide med rogue igjen :)

 

Så om du kunne avsett kontoen din hadde jeg vært meget takknemlig :)

Lenke til kommentar

Min grunn;

Har en 71 hunter, playtime, lich king og alt..

Har så sykt mange gode minner fra WoW at jeg har lyst og starte på nytt, men klarer bare ikke da Hunter er en dritt class jeg har gått lei.. Og jeg bruker alt for lang tid på og levle til at jeg kan starte på nytt.

 

Spiller alliance på hunteren, men har hatt lyst til og flytte til horde-siden da alle kompisene mine har gått over, men igjen, jeg er for treig til å levle til at jeg kan starte på nytt og ta de igjen. (De er rundt 60 nå :))

Har også spilt rouge før da en kompis av meg hadde en som var i level 70 ;)

 

Hadde vært takknemlig om jeg kunne fått den, selv om jeg tviler da jeg aldri får noe :(

Anyways, du finner sikkert den rettferdige "vinneren" :)

Lenke til kommentar
Det er det at jeg ikke orker å legge i så mye tid i enda ett spill. Tror jeg fint greier å lære klassen godt nok på 10 lvl

 

Jeg hadde blitt veldig takknemlig for accounten

 

 

Der skyter du desverre deg selv i foten :(

 

Hvorfor skyter jeg meg selv i foten?

Hvis du ikke orker å bruke mye tid på et nytt spill, kan du like godt la være enn å begynne med wow.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Eller. Stryker meg fra listen ettersom jeg har bestilt et annet bra spill som kommer til å oppta en del tid. Age of Mythology Gold Edition. :)

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Det er det at jeg ikke orker å legge i så mye tid i enda ett spill. Tror jeg fint greier å lære klassen godt nok på 10 lvl

 

Jeg hadde blitt veldig takknemlig for accounten

 

 

Der skyter du desverre deg selv i foten :(

 

Hvorfor skyter jeg meg selv i foten?

Hvis du ikke orker å bruke mye tid på et nytt spill, kan du like godt la være enn å begynne med wow.

 

:new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...