Gå til innhold

Hvordan få en YouTube video populær?


Wutwut

Anbefalte innlegg

Noen som har tips og triks til å få en YouTube video populær? Takker for svar.

 

Har merka at det ikke er så lett å få mange viewers, så lurer på om noen som har mange viewers har noen tips?

 

[Og ja, jeg tror jeg har postet dette på feil plass så jeg Rapporterer den til Mods med en gang slik at de kan flytte den til riktig plass.]

 

 

 

 

- NiiiK

Endret av JT_NIKO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Legg til mange (relevante) tag, skriv utfyllande informasjon, bruk ei relevant, men tiltrekkande overskrift.

 

Er filmen bra vil den bli populær.

Virker som å ha VELDIG mange tags faktisk hjelper. Skal prøve å finne på en fengende overskrift ^^, Det som er, får man mange viewers på èn film en gang, kan man lettere få viewers på de andre. Via subscribers, etc.

 

Bruk "Hot girl" i titelen, og ei lett kledd dame i thumbnail så er du der....

Haha : p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jess, bare følg eksempelet til Athene. Antar at de fleste som har sett litt rundt på youtube har hørt om han, går man inn på profilen AtheneWins så er det kun videoer med navn og thumbnails som har med lettkledde jenter å gjøre, men videoene har ingenting med det å gjøre.

 

Videoene er forsåvidt relativt morsomme til tider, så er ikke bare derfor han alltid har tonnevis med viewers :)

Lenke til kommentar
Jess, bare følg eksempelet til Athene. Antar at de fleste som har sett litt rundt på youtube har hørt om han, går man inn på profilen AtheneWins så er det kun videoer med navn og thumbnails som har med lettkledde jenter å gjøre, men videoene har ingenting med det å gjøre.

 

Videoene er forsåvidt relativt morsomme til tider, så er ikke bare derfor han alltid har tonnevis med viewers :)

Men kan jeg legge til noe som et thumbnail, uten med i video?? ^^, And then; How?

Lenke til kommentar

Er hensikten å få ein dårleg video populær, noko den aldri vil bli, eller å lage ein god film som kanskje blir populær?

 

Youtube-spam er irriterande, einaste du oppnår er ein haug med dårlig rating og negative kommentarer.

 

Du kan sikkert på ein del views ved å spamme, bruke feil tag, thumbnail osv., men det gjer ikkje videoen populær.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...