Gå til innhold

Trenger litt tips og triks om mulig :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et oppsett jeg har brukt for å få min tiende nuke for emblem:

 

M16A4 - Holographic

Spas - Grip

 

Semtex

Stun nade

 

Sleight of hand Pro - Synes den tiden du sparer på å sikte deg inn er virkelig verdt det.

Stopping power Pro - Gjør at M16A4 vanligvis dreper på en burst.

Ninja Pro - Hovedsakelig fordi footsteps er så avslørende, men en liten bonus er at man ikke blir tatt av eklingene med heartbeatsensor på våpenet. Prøvde å bytte ut ninja pro med steady aim pro, siden det gir bedre hipfire for rifla og bedre range på hagla, men jeg bytta fort tilbake siden jeg synes det å ikke bli hørt når man kommer løpende er mye mer verdt.

 

Kanskje et litt rart setup, men det fungerer bra for meg. Siden jeg bare har 90 kuler til rifla kan jeg gå tom på vei mot høyere killstreaks, men da finner jeg meg enten et nytt våpen eller lurer litt rundt på steder der jeg kan bruke hagla.

 

Vanligvis har jeg en temmelig agressiv spillestil, men hvis jeg er et par kills unna emp eller noe så tar jeg det litt rolig og prøver å safe de siste killsa ved å hele tiden passe på at jeg ikke kan bli skutt bakfra eller fra siden.

Lenke til kommentar

Har forresten oppdaga at det omtrent alltid er en "bakdør" inn til fiendenes område som skjeldent er bevoktet. Klarer du å finne denne, garanterer jeg en del kills.

Mekka denne classen for nettop dette:

 

ACR m/ Silencer

M93 Raffica Akimbo

--

Claymore

2x Flash

--

Marathon Pro

Cold-Blodded Pro

Ninja Pro (bruker forøvrig SitRep noen ganger, men digger Ninja pga Pro versjonen)

Endret av vipone
Lenke til kommentar

Perfekt allround class:

TAR-21 Silencer/ACR Silencer

PP2000 Silencer (Som du bytter til når du kommer i et close quarters område)

Sleight of hand

Lightweight/Cold-Blooded

Ninja

Stun/Flash

Frag/Semtex

Painkiller?

 

ACR unlocker du i rank 48 så TAR-21 er et godt alternativ til ACR før du unlocker den.

Lenke til kommentar

Ikke camp for killstreaks. Bare spill for morro, og utfordre deg selv til å gjøre det bedre hele tiden. Min killstreak er 40, brukte p90 rapidfire på Underpass. Harrier, Pavelow og EMP. Tenkte ikke over statsa mine engang. Ikke stå rolig for lenge, men heller ikke rush uten å tenke deg om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...