Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Jeg hørte for en tid tilbake at Goldeneye 64 remake var på vei til 360 arcade og at orginalen skulle slippes til wii virtua console. Men...

 

...det dukket jo aldri opp noe som helst. Så hva skjer? Jo fikk vite at det ble kansellert 2 måneder før prosjektet var ferdig og skulle slippes - pga. Microsoft og Nintendo ikke klarte å komme til enighet med hverandre om ett eller annet rot!!!! Pitty STUPID Shame!

Endret av IDF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trials HD, Banjo Kazooie, Vagilante

Har Trials HD .. Har også "Big Pack" som går ann og kjøpe til, ved siden av. Er fantastisk bra spill ^^,

 

Men,, noen som har erfaringer med www.xboxliveuk76.com? Skal kanskje legge den opp som nyttig link, og kjøpe MS Points der. Noen som har handla der?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Lockerz har ikke noe med Xbox å gjøre, så den diskusjonen hører ikke hjemme i denne tråden her. Noen innlegg har derfor blitt fjernet fra tråden. Jeg vil også minne dere på om at forumets retningslinjer også gjelder for PM-er.

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

I noen dager nå har jeg slitet med connectionen min til venner på Xbox Live. De fleste er de som bor i nærheten. Etter at jeg flyttet den ca 2 meter, for å få plass til storskjermen, har jeg fått dette problemet. I dag så jeg en del av det som kan være problemet og som har endret seg, på MW2, står det NAT Type: Moderate. Før sto det: NAT Type: Open. Noen som vet hva jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar

Sitter å leter etter en link jeg hadde her en måned tilbake. Billig 12 mnd Xbox-Live abb til ikke så mange kronene, og koden kom på mail. Noen som vet hvilken side jeg snakker om? Skulle gjerne hatt det nå :p

 

EDIT: Nevermind, fant det :D Maximus Cards.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
Sitter å leter etter en link jeg hadde her en måned tilbake. Billig 12 mnd Xbox-Live abb til ikke så mange kronene, og koden kom på mail. Noen som vet hvilken side jeg snakker om? Skulle gjerne hatt det nå :p

 

EDIT: Nevermind, fant det :D Maximus Cards.

Fins jo også XboxLiveUK76. Men siden du fant det så ...

Lenke til kommentar

Får vel si det på nytt da:

 

I noen dager nå har jeg slitet med connectionen min til venner på Xbox Live. De fleste er de som bor i nærheten. Etter at jeg flyttet den ca 2 meter, for å få plass til storskjermen, har jeg fått dette problemet. I dag så jeg en del av det som kan være problemet og som har endret seg, på MW2, står det NAT Type: Moderate. Før sto det: NAT Type: Open. Noen som vet hva jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar

Hva ville dere ha gitt for en xbox premium med følgende utstyr?

 

-Alle kabler som trengs for å spille.

-2 trådløse spaker (Hvit og rosa)

-1 trådløst adapter (slik at du kan koble deg på nett via trådløst internett)

-15 Spill

FIFA10

Assassin's Creed 2

Call of Duty: Modern Warfare 2

Call of Duty 4: Modern Warfare

Grand Theft Auto IV

Assassin's Creed

Call of Duty: World at War

Guitar Hero 3: Legends of Rock (Gitaren ble borte under flytting dessverre)

Fable 2

Lego Indiana Jones 2

Pirates of the Caribbean

Lego Star Wars: The Original Trio 2

Lego Star Wars: The Complete Saga

Lego Indiana Jones 1

FIFA09

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...