Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lurt av typens kompis?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satan her lukter det dårlig kameratskap hele vegen!

 

"Tom" virker pill rotten tværs gjennom og jeg som mange andre her inne at dette er gjort for å splitte dere.

Da jeg og min nåværende kjæreste ble sammen, så var det 2 gutter som holdt på slik og slengte dritt om meg kun for at hun skulle bli ledig. Ingenting av det stemte og både jeg og kjæresten min forstod etterhvert at disse bare var ute for å ødelegge.

 

Hun ble fortalt i starten at jeg bare var en skjørtejeger som kom til å bruke henne og dumpe henne etterpå. Dette stemmer så aldeles ikke og helt i starten kunne det gjort at hun valgte meg bort.

En annen idiot presterte å si til meg at kjæresten min hadde sagt til henne at hun var så pisslei av at jeg pratet om mine interesser og at jeg var gørr kjedelig. Dette fant jeg også etterhvert ut av var bare bullshit fra en taper som trodde han skulle få kloa i dama mi.

 

Begge de tapertypene lever nå som to rotter og vil nok neppe få seg noe kjæreste med det første - så lenge leve rettferdigheten :love:

 

Stol nå på kjæresten din du og drit i "Tom"

 

Bare jeg som reagerer på at typen begynte å gråte? Man begynner ikke å gråte hvis man hører noe som ikke er sant, man blir heller forbannet. Gråting indikerer heller samvittighetssammenbrudd, dvs. typen din har faktisk snakket med Tom om dette.

Han ble selvølgelig redd for å miste henne da kanskje.

 

Uansett så er ikke dette noe en "bestekompis" sier videre dersom han ønsker å forsette å være "bestekompis" med typen hennes. Hvorfor skulle han laget dårlig stemning? Typen til TS kunne vel fint ordnet dette selv uten at Tom skulle komme med det rett i trynet hennes.

Ingen logisk grunn til at Tom skulle ta opp dette på bursdagen hennes.

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Har opplevd akkurat det samme selv, "kompisen" min snakket dritt om meg til dama, hun trodde på han og gjorde det slutt.

Nå er de sammen!

Jeg håper at du heller tror på kjæresten din enn "bestevennen" som garantert prøvde å ødelegge.

Dette er faktisk noe jeg aldri har hatt hjerte til å gjort, å ødelegge et vennskap for at jeg er forelsket i kjæresten til kompisen min :omg:

Jeg vill heller ha en kompis i stedet for å satse på å bli sammen med dama til kompisen, hvis jeg klarer å ødelegge forholdet deres.

Kutt kontakten med han, han fortjener ikke å ha dere som venner med en slik oppførsel.

Hvis han hadde klart å ødelegge, hva skulle han ha gjort hvis du ikke ble sammen med han.

Endret av david_almli
Lenke til kommentar
Bare jeg som reagerer på at typen begynte å gråte? Man begynner ikke å gråte hvis man hører noe som ikke er sant, man blir heller forbannet. Gråting indikerer heller samvittighetssammenbrudd, dvs. typen din har faktisk snakket med Tom om dette.

 

100% Enig. Hvorfor begynne å gråte når du vet du ikke har gjort noe galt? Jeg hadde kun blitt forbanna, godt opp og banka fyren.

 

Her er det noe som ikke stemmer, hvorfor i helvette bor typen din med "Tom"?? Hadde rett og slett forlangt at han flytta ut, visst ikke hadde jeg kutta kontakt med begge!

Lenke til kommentar

Jeg får litt dårlig smak i munnen av dette...

Tror i grunn Tom bare forsnakket seg og at det i bunn og grunn var sant, ellers kan jeg aldri se for meg at de to hadde bodd sammen nå. Veldig mange gutter som ikke vil bli sittende igjen som drittsekken, og derfor vil ha et rent brudd.

Lenke til kommentar

Nå ja.. Jeg skal faktisk velge å se det fra et annet perspektiv.. Jeg trur faktisk denne Tom er genuint interessert i deg og mener at han er bedre for deg enn typen din, som bak ryggen din behandler deg helt rævva.. Det kan være utroskap, men det blir bare spekulasjoner.. Jeg har kjent mange som typen din, de har et ansikt overfor dama og det "ekte" overfor kompisene.. Det er like ekkelt hver gang jeg opplever slike mennesker..

 

Det som underbygger denne teorien er det at disse 2 har flyttet sammen.. Hadde jeg fått vite at noen prøvde å bryte opp med meg og dama så hadde jeg aldri sett denne personen igjen.. Og på denne måten av alle ting, da måtte jeg sett litt blod..

Endret av Battone
Lenke til kommentar
Uansett så er ikke dette noe en "bestekompis" sier videre dersom han ønsker å forsette å være "bestekompis" med typen hennes. Hvorfor skulle han laget dårlig stemning? Typen til TS kunne vel fint ordnet dette selv uten at Tom skulle komme med det rett i trynet hennes.

Ingen logisk grunn til at Tom skulle ta opp dette på bursdagen hennes.

Nå kan det jo hendre typen til TS har sagt dette til Tom og han velger å si det til TS fordi han har lyst på henne.

Lenke til kommentar

Hva Tom sier til deg oser av signaler som tyder på løgn og du tror på han og gidder ikke forhøre deg med typen før du skal slå opp. Det eneste du tenker på er at du skal redde ditt skinn og slå opp med han først. Det er tydelig at du ikke stoler på typen din. Med mindre det er en fortid som tilsier at du ikke bør stole på typen din, og at du skal stole mer på Tom, så har du nettopp gitt typen en god grunn til å slå opp. Typen din fortjener nok en god unnskyldning fra deg, fordi du har driti på draget, rett og slett.

Lenke til kommentar

Av egen erfaring så hjelper det egentlig veldig lite hva vi sier her. Om jeg skal gjette på hva som skjer så kommer du til å holde på med denne typen til HAN dumper deg. For å være helt ærlig, jeg har gitt opp å gi råd til jenter som er i mer eller mindre ubrukelige forhold.. Alt dem egentlig vil er å overføre sin frustrasjon over på deg, for så å gå tilbake til typen. Bare innse det, selv om han var utro så ville du ikke forlatt ham. Du liker dette dramaet som mange andre jenter med deg.

 

Verden er selvsagt ikke svart/hvit, men her har du lite valg, om du ikke vil leve resten av livet med denne usikkerheten og drama. Si at du vil snakke med begge 2 samtidig og få frem sannheten..

 

Når det er sagt, vi vet at du ikke kommer til å gjøre dette, for du vil ikke at forholdet skal ta slutt, sånn egentlig..

Lenke til kommentar

Makan til paranoia, Battone.

 

Det er noe som stinker av båte fugl og fisk her, men jeg syns det er direkte arrogant av det, Battone, å late som om du vet hva.

Fasiten her er det bare en eller to personer som har, og det får være opp til trådstarter å etterforske dette mer, for hva vi enn sier blir kun spekulasjoner.

 

 

Det sagt, jeg personlig finner det besyndelig at 'Tom' og trådstarters type har flyttet sammen.

Men det er mulig at vi gutter har en tendens til å tilgi hverandre litt vel lett. Ville ikke være første gangen...

Endret av ze5400
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...