Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Det er ett sted på Oil Rig på øverste dekk, hvis man tar dekning bak en tank der så setter man seg komplett fast og oppdraget blir umulig å gjennomføre. Blir mer som en bug men man glitcher inn i tanken nesten.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Mine favoritter, glitchs eller bare mindre enkle områder å oppdage:

 

Highrise:

Taket helt på toppen av det høyeste bygget. Fikk 19 kill streak som sniper fra denne plassen :p

Enkleste måten å gå mellom de to "sidene", er å hoppe utfor kanten på et av stilasene og gå langs den smale kanten.

 

Afghan:

Oppå flyet, enten på halen eller vingen.

Løp opp vingen og hopp til "buskene" (krever lightweight). Så og si usynlig der som sniper.

 

Sub base:

I rommet der alle server pc-ene står, knus vinduet ut mot midten av banen, beveg deg ut på den smale kanten og sett deg i hjørnet under noen istapper. Lav profil.

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar

Afghan:

Oppå flyet, enten på halen eller vingen.

Løp opp vingen og hopp til "buskene" (krever lightweight). Så og si usynlig der som sniper.

 

det er en enklere vei til buskene. den høye "åpningen" over de buskene, du kan hoppe fra den kanten og ned til buskene. ganske enkelt:)

Lenke til kommentar
Afghan:

Oppå flyet, enten på halen eller vingen.

Løp opp vingen og hopp til "buskene" (krever lightweight). Så og si usynlig der som sniper.

 

det er en enklere vei til buskene. den høye "åpningen" over de buskene, du kan hoppe fra den kanten og ned til buskene. ganske enkelt:)

Problemet er at er killcam på, so tek dei deg :mad:

Lenke til kommentar
Afghan:

Oppå flyet, enten på halen eller vingen.

Løp opp vingen og hopp til "buskene" (krever lightweight). Så og si usynlig der som sniper.

 

det er en enklere vei til buskene. den høye "åpningen" over de buskene, du kan hoppe fra den kanten og ned til buskene. ganske enkelt:)

Problemet er at er killcam på, so tek dei deg :mad:

Hardcore er killcam skrudd av;) Men de finner deg etter du har tatt dem noen ganger :p

Lenke til kommentar

Kan ikke så mange steder, de fleste av de jeg kan er nevnt. Men jeg kan nevne noen flere.

 

I Terminal er det et lite gjemmested, rett ved der hvor Spetsnaz hoster første gangen. Du går ut av terminalbygget, så er det helt nederst til venstre, på motsatt side av der flyet står. Der står det et par ramper(?), hvis du croucher kan du smyge deg inn mellom dem. Har aldri møtt på noen der. Kjekt gjemmested, f.eks. hvis du har en care package :)

 

I Favela er det et campested rett ved der TF 141 hoster første gangen. Du går ned trappen til venstre, også står det en barnesklie der. Dersom du klarer å komme deg opp på toppen av sklien, så er det mulig å komme seg til en kant hvor det er et hull i gjerdet. Har aldri prøvd det ut, var bare en fyr som viste meg det en gang (som for øvrig er han som klarte 17 sek på Breach and clear i Special ops, hvis noen lurte^^).

 

Det er et til campested i Invasion, men det er så vanskelig å komme til og har så liten nytteverdig så vidt jeg kan se, så det gidder jeg ikke å fortelle :p

Lenke til kommentar
Kan ikke så mange steder, de fleste av de jeg kan er nevnt. Men jeg kan nevne noen flere.

 

I Terminal er det et lite gjemmested, rett ved der hvor Spetsnaz hoster første gangen. Du går ut av terminalbygget, så er det helt nederst til venstre, på motsatt side av der flyet står. Der står det et par ramper(?), hvis du croucher kan du smyge deg inn mellom dem. Har aldri møtt på noen der. Kjekt gjemmested, f.eks. hvis du har en care package :)

 

I Favela er det et campested rett ved der TF 141 hoster første gangen. Du går ned trappen til venstre, også står det en barnesklie der. Dersom du klarer å komme deg opp på toppen av sklien, så er det mulig å komme seg til en kant hvor det er et hull i gjerdet. Har aldri prøvd det ut, var bare en fyr som viste meg det en gang (som for øvrig er han som klarte 17 sek på Breach and clear i Special ops, hvis noen lurte^^).

 

Det er et til campested i Invasion, men det er så vanskelig å komme til og har så liten nytteverdig så vidt jeg kan se, så det gidder jeg ikke å fortelle :p

 

Dei har eg ikkje sett før. Skal prøve dei ikveld :)

Lenke til kommentar
Estate: Der Spetnaztene hoster første gang, er det en busk.

Rett ved huset ved den lille muren som ligger på tobben av bakken.

Sett deg der men du blir settt på killcam osv.

 

 

Det er annet fint campested på Estate (dog langt ifra noen form for glitch). Det er en bod som står utenfor huset (til høyre for huset når du står ved drivhuset). Ved siden av boden står det en stabel med tømmerstokker. Veldig fint sted å snipe fra, særlig hvis du har lyddemper! Overraskende få som oppdager deg der.

Lenke til kommentar
Estate: Der Spetnaztene hoster første gang, er det en busk.

Rett ved huset ved den lille muren som ligger på tobben av bakken.

Sett deg der men du blir settt på killcam osv.

 

 

Det er annet fint campested på Estate (dog langt ifra noen form for glitch). Det er en bod som står utenfor huset (til høyre for huset når du står ved drivhuset). Ved siden av boden står det en stabel med tømmerstokker. Veldig fint sted å snipe fra, særlig hvis du har lyddemper! Overraskende få som oppdager deg der.

Tips fra en som sniper MYE: IKKE sett silencer på et sniper gevær. Det demper effekten og range med VELDIG mye. Jeg tenkte selv det var lurt en stund, men fant ut at det ble helt ubrukelig på range.

Lenke til kommentar
Estate: Der Spetnaztene hoster første gang, er det en busk.

Rett ved huset ved den lille muren som ligger på tobben av bakken.

Sett deg der men du blir settt på killcam osv.

 

 

Det er annet fint campested på Estate (dog langt ifra noen form for glitch). Det er en bod som står utenfor huset (til høyre for huset når du står ved drivhuset). Ved siden av boden står det en stabel med tømmerstokker. Veldig fint sted å snipe fra, særlig hvis du har lyddemper! Overraskende få som oppdager deg der.

Tips fra en som sniper MYE: IKKE sett silencer på et sniper gevær. Det demper effekten og range med VELDIG mye. Jeg tenkte selv det var lurt en stund, men fant ut at det ble helt ubrukelig på range.

 

Jeg snipet MYE de første ukene jeg spilte det, så ja jeg vet at lyddemper gjør sniperen dårligere. MEN, det er et stort men, det kommer mye an på hvordan sniper du bruker. F.eks. .50 cal blir nærmest ubrukelig når du setter lyddemper på den, men med M21 MBR så merker du liten forskjell, ihvertfall ikke jeg :)

 

Edit: og fra den tømmerstabelen jeg beskrev i det forrige innlegget mitt, ser du ikke lenger enn til skogholtet, så jeg vil si at en lyddemper gjør liten forskjell på såpass kort avstand.

Endret av a-z
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...