Gå til innhold

Fotokonkurranse v.7 runde 11: Opp/ned


k.n.b

Avstemming  

48 stemmer

  1. 1. Avstemming

    • Det beste i livet er opp ned
      8
    • Kantret skip
      3
    • Kontakt
      15
    • Lysende istapper
      3
    • Stairway to heaven
      21
    • Opp med varmen! Ned med varmen!
      0


Anbefalte innlegg

I fotokonkurranse v 7. runde 11 er temaet:

 

Opp/ned

 

Temaet tolkes fritt som vanlig.

 

Bildene må være tatt i tidsrommet mandag 4. januar - søndag 24. januar kl. 22:00.

Bildene blir deretter lagt ut med poll for avstemmingen fram til torsdag 28. januar kl. 21:00.

 

Nye deltagere bør spesielt lese reglene, og forstå dem.

 

Regler du MÅ lese og forstå før du kan delta:

1. Du kan kun benytte ett bilde i konkurransen. Du må være fotografen bak bildet (selv ha trykket på utløseren.), og det må være tatt i den aktuelle tidsperioden.

2. Du står fritt til å tolke temaet.

3. Stemmefisking er ikke tillatt.

4. Bildets lengste side skal ikke være mer enn 1280 piksler og filstørrelsen maksimalt 800kB.

5. Bildene sendes inn som PM sammen med bildets tittel, dato og klokkeslett for når bildet er tatt og helst EXIF.

6. Bilder som har signatur, bilder som er postet tidligere, eller som blir postet i bildekritikken eller andre steder på diskusjon.no mens konkurransen pågår, vil bli diskvalifisert.

7. Brukernavnene til de som kommer på de 3 første plassene vil bli offentliggjort.

8. Deltagerene gir Akam.no rett til å publisere bildet i den hensikt å promotere fotokonkurransen, samt legge det inn i galleriet på Akam.no.

 

Regler du må lese og forstå dersom du vinner (det kan være lurt å se gjennom disse før du sender inn et bidrag, sånn at du vet hva du forplikter deg til):

 

 

9. Vinneren av konkurransen velger tema for neste runde og kunngjør dette innen 24 timer etter at vinneren er kunngjort. Dersom flere skulle stå med like mange stemmer, vil arrangør av inneværende runde avgjøre hvem som skal arrangere neste runde dersom vinnerne ikke blir enige seg imellom. Dersom nytt tema ikke er kunngjort innen 24 timer, skal den som kom på 2. plass komme med nytt tema.

10. Når arrangøren har opprettet tråd med kunngjøring av tema for ny runde, skal moderator varsles om at den nye tråden skal stickyes, og den gamle unstickyes. Simon Aldra i Akam-redaksjonen skal varsles via PM og mail til [email protected] om vinneren av forrige runde, og med link til den nye tråden, slik at de kan oppdatere Akam.no-forsiden.

11. Innleveringsfrist for bidrag er kl. 22 tredje søndag etter at temaet er kunngjort. Bidragene skal publiseres i konkurransetråden så fort som praktisk mulig og ikke mer enn 24 timer etter innleveringsfristen. Dersom dette ikke er praktisk mulig er det arrangørens ansvar å sørge for at en annen overtar ansvaret for publiseringen.

12. Avstemning pågår til kl. 21 påfølgende torsdag.

 

 

Administrative regler, som du egentlig ikke trenger å bry deg om:

 

 

13. 1. plass premieres med 4 poeng, 2. plass med 2 og 3. plass med 1 poeng i sammendraget.

14. Etter 13 runder utropes en samlet vinner, og en ny "hovedrunde" begynner.

15. Ved poenglikhet i sammendraget er det den med flest seire, deretter andreplasser osv. som vinner sammenlagt.

 

 

Bildene sendes til meg som PM sammen med bildets tittel, dato og klokkeslett for når bildet er tatt og helst EXIF. Alle som leverer vil få en bekreftelse på PM om at bildet er mottatt.

 

 

Det beste i livet er opp ned

post-166172-1264425075_thumb.jpg

 

 

Kantret skip

post-166172-1264425179_thumb.jpg

 

 

Kontakt

post-166172-1264425246_thumb.jpg

 

 

Lysende istapper

post-166172-1264425300_thumb.jpg

 

 

Stairway to heaven

post-166172-1264425362_thumb.jpg

 

 

Opp med varmen! Ned med varmen!

post-166172-1264425411_thumb.jpg

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et bilde som hadde passet strålende med tema, men det er tatt i høst :ermm:
Du har ikke mulighet til å få tatt det (eller noen liknende) om igjen da?

 

 

Tja... Er et utebilde det er snakk om, og nå er det snø, og det var det ikke da bildet jeg tenker på ble tatt. Noe som gjør saken ganske vanskelig :huh:

Men, men. Kanskje jeg klarer å finne på noe annet innen fristen :)

Lenke til kommentar

Nå er det bare litt over to dager igjen. Kun ett bidrag så langt, det blir ingen konkurranse uten konkurrenter folkens! På tide å dra frem kameraet.

 

For øvrig: Jeg er bortreist f.o.m. om et par timer til bortimot midnatt søndag. Det er ikke sikkert jeg har ork til å legge ut bidragene når jeg kommer hjem, i så fall dukker de opp mandag formiddag. Hvis jeg kan benytte flertallsform på bidrag da. :roll:

Lenke til kommentar
Uhm - err - altså - skal man kunne stemme på flere alternativer samtidig?
Kremt. Det er nok en tabbe fra trådstarters side. Jeg vet ikke om det er mulig å gjøre om dette uten å annulere de stemmene som allerede har kommet inn.

 

Jeg foreslår å late som om ingenting har skjedd... :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...