tjalla Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Definitivt Fade To Black med Metallica. En sang som virkelig får meg til å tenke over livet. Nydelig sang.
NoLimit_^ Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 alt fra Howard Shore sine Lord of the Rings soundtracks...
Javeljavel Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Dimmu Borgir - Devils Path & Cradle of Filth - Fear of the Dark Ja, begge er sanger som virkelig får deg til å tenke over livet, "Cradle of Filth - from Cradle to Enslave" er også en slik sang :wink: Nei, seriøst så blir jeg litt sentimentalsk av sekkepipemusikk. Guns `n Roses - November Rain, og Ingenting - Liden er også sanger som får meg til å tenke.
RottePostei Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Good Charlotte - Day That I Die (rolig versjon - egentlig en religiøs sang!)Eric Clapton - Tears in Heaven (bare historien bak er jo rørende nok...) Disse to scorer høyt på lista... Hva er historien bak den Eric Clapton sangen a? han skreiv sangen om sønnens død Jepp. Tror sønnen var tre år gammel og falt ut av et vindu.
JoeDohn Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Muse - Bliss Metallica - Sad but true R.E.M. - Everybody hurts Kent - Chans
Skreeth Skrevet 12. juli 2003 Skrevet 12. juli 2003 Før øyeblikke : Evanesence - My Immortal Det finnes flere et sted men, alt er et stort rot i hodet mitt nå (litt trøtt)
The_Trick Skrevet 12. juli 2003 Skrevet 12. juli 2003 Blind Guardian - The Bards Song (In The Forest) Den sangen får meg til tenke på forskjellige ting ... btw, helt sinnsykt bra sang !
PowerOfNow Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 tror det eller ei, men: (bare for å rippe opp i gamle saker) Tupac - Lord Knows
Eriond Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 Nick Cave - Lay me low, Do you love me (part2) og The ship song. Morten Harket - Jeg kjenner ingen fremtid (alvorlig bra) Ellers veldig mye annet av Nick Cave, og det jeg ellers hører på.
fy_pokkers Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 veldig mye av Ben Harper.. Men da tanker jeg engentlig mer over politiske ting.. Nick Cave passer for meg, hvis vi er ontopic..
sluffy Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 Nesten alle de rolige Metallica sangene får meg (og en del andre) til å tenke over "ting"... ellers får en god del av Rage against the machine meg til å tenke, men då mest politisk.... liker og Cradle of filth (veldig godt) musikk e faktisk en av de få tingene i verden som kan få de rustne tannhjulene i øverste boksen til å bevege seg.. hehe
sebastgs Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 Definitivt Fade To Black med Metallica. En sang som virkelig får meg til å tenke over livet. Nydelig sang. Helt enig
GalFisk Skrevet 27. august 2003 Skrevet 27. august 2003 Mange av de som er nevnt før, pluss: DumDum boys: Transit Abba - Eagle (vet ikke helt hvorfor, det er noe med den melodien) Sikkert flere som jeg ikke kommer på for øyeblikket
WickedOne Skrevet 27. august 2003 Skrevet 27. august 2003 Sangen som heter wear sunscreen, husker ikke artisten i farten :-?
Suppelars2k Skrevet 27. august 2003 Skrevet 27. august 2003 Sangen som heter wear sunscreen, husker ikke artisten i farten :-? Baz Luhrman - Sunscreen ... den suger
WickedOne Skrevet 27. august 2003 Skrevet 27. august 2003 Sangen som heter wear sunscreen, husker ikke artisten i farten :-? Baz Luhrman - Sunscreen ... den suger Var vel mest teksten jeg hadde tankene da.....
Rippey Skrevet 27. august 2003 Skrevet 27. august 2003 Guns 'N' Roses - Don't Cry Baz Luhrman - Sunscreen (Whicked One, NEI!!! DEN ER IKKE STYGG:evil:) Ingenting - Liden Klovner i Kamp - Fra Vugge Til Grav
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå