fjarle Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 På under et år har andelen mobile nettlesere i statistikken økt fra 0,54% til 1,3%. En nykommer øker mest. Les mer
genser Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 (endret) En rimelig fornuftig forklaring på den store økningen av Android-mobiler på nett fra Februar til Desember er at det knappt nok eksisterte en Android-mobil på markedet i Februar. edit: Jeg leste litt kjapt. Økningen var fra November til Desember. Da er det nok fornuftig å gi Droid store deler av æren Endret 4. januar 2010 av genser
knutaj Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Nå er Droid kun en av flere Android-modeller som ble lansert i USA sent i 2009. I tillegg til Moto Droid, lanserte Verizon en HTC-modell (Droid Eris, en HTC-modell). Sprint kom med sin versjon av HTC Hero og T-Mobile kom med HTC Dream. Droid har nok solgt bra, men skal ikke ha æren alene. Net Applications er hyppig kritisert for å ha en altfor stor andel av amerikanske nettsider de følger, så deres statistikker skiller seg ofte fra andres. Derfor er det amerikanske markedet veldig viktig for å få god "score" hos Net Applications. For global statistikk: http://gs.statcounter.com/#mobile_browser-...y-200901-201001
thelomen Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 en liten kommentar: http://my.opera.com/haavard/blog/2010/01/0...d-browser-stats
josh909 Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Så... fordi nettleserne i Android og Windows Mobile endelig har begynt å passere for akseptable så gjør det dem til "vinnere"? Fordi de suger mindre enn før..? "Oook".
Anbefalte innlegg