Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 3. januar 2010 Skrevet 3. januar 2010 jeg begynte å tenke på en ting, hvorfor er det GTA 1, 2 og 3 så vice city, san andreas og etter det 4? jeg tok ikke med "stories from her og der" spillene. hvorfor er det slik?
Mr. Hermonella Skrevet 3. januar 2010 Skrevet 3. januar 2010 Jeg tror det er Slik: GTA 1: Det er jo det første spillet:P GTA 2: Det er det andre i serien og kansje det ikke skulle komme flere. GTA 3: En liten "revulisjon" Med et 3D spill GTA Vice city: Ikke no spesiel "Stor" oppgradering i grafikk eller spil messig GTA San Andreas: Samme som Vice City GTA IV: Meget stor oppgradering grafikk messig:) Men det er jo bare min teori:P
Green Onion Skrevet 3. januar 2010 Skrevet 3. januar 2010 Bare så det er sagt kan ikke Vice City og San Andreas sammenlignes.
NotoriousBIB Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Tror alle spillene som har nummer bak seg har foregått i Liberty City eller noe. Vet det er flere byer i enern og at byen i 2'ern er unspecified..
Dofty Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Tror nok de ikke har planlagt navngivingen til spillene noe særlig.
iSimen Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Tror alle spillene som har nummer bak seg har foregått i Liberty City eller noe. Vet det er flere byer i enern og at byen i 2'ern er unspecified.. Feil. De har gitt gtaspillene et nytt nummer hvis det er en stor oppdatering av motoren. San Andreas og Vice City er mer som en expansion pack enn en oppfølger.
Zeph Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Det kan fort være riktig. GTA GTA: London (samme motor) GTA 2 (ny motor) GTA 3 (ny motor, 3D) GTA Vice City (samme motor) GTA San Andreas (samme motor, oppgradert) GTA IV (ny motor)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå