Gå til innhold

FAC: Reading - Liverpool - Kamptråd

Varmo

Anbefalte innlegg

Skrevet
Enig med dere, men lurer på hva det hadde blitt av han om feks. Arsenal hadde kjøpt ham fra Ajax i 2007. :roll:

Han hadde vært helt knall, det er jeg sikker på. Helt forjævlig at han ikke har fått sjansen mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde kuyt vært litt smartere og lagt 45 til Gerrard som posisjonerte seg glimrende der så hadde vi sikkert scoret. Ikke akkurat den smarteste spilleren nei.

Skrevet

Se der ja. Dette er jo bra. Faen vi er så tragiske at jeg har ikke ord for det en gang. Vi spiller som et helvetes bedriftslag for et eller annet gamlehjem, fullt av bare bestemødre med rulator.

Skrevet

Kall meg gjerne medgangssupporter, men hvis ikke vi skjerper oss i løpet av kampen så må jeg faktisk ta en ferie fra Liverpool. Jeg klarer faktisk ikke mer, får vondt i hele kroppen av det her. Vi er klart dårligst mot en dumpekandidat fra Mediocreship...

Skrevet (endret)

Aurelio duger kun på frispark når han får uendelig god tid. Synd, kunne ha puttet 2 i dag han.

3 nå...

venta lenge på reprise fra målet og fikk se akkurat hva jeg trodde. Dårlig av Lucas.

Endret av Smågal
Skrevet

Er det noen andre her som synes Insua har spilt veldig dårlig? Synes han virker altfor tung, han er ikke i nærheten av å følge Reading-spillerne når de rykker, og vi ender enten opp med farlig overlegg eller frispark imot.

Skrevet (endret)

Vil si at Liverpool tar styringen nå i andre omgang. Vi spiller ikke bra.

edit: SUKK.

Endret av Perfecta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...