Gå til innhold

Hvilke spill håper vi på neste 5-10 årene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg for min del håper at det kommer flere cowboy spill. Det er noen feks Call of Juarez,

gun osv. Men jeg vil ha mere focus på karaktern du spiller, kansje et mmo ville vært kult :D eller ivertfall få lov til å bestemme utseende på karaktern du spiller.

Kansje til og med ha stillinger, du kan feks jobbe deg opp til og bli sherrif eller velge å

gå den uærlige veien og bli tyv/badguy xP

Skrevet
Jeg for min del håper at det kommer flere cowboy spill. Det er noen feks Call of Juarez,

gun osv. Men jeg vil ha mere focus på karaktern du spiller, kansje et mmo ville vært kult :D eller ivertfall få lov til å bestemme utseende på karaktern du spiller.

Kansje til og med ha stillinger, du kan feks jobbe deg opp til og bli sherrif eller velge å

gå den uærlige veien og bli tyv/badguy xP

Cowboy mmo hadde vært skikkelig stilig!

Skrevet

Eit science fiction RPG med det grafiske grensesnittet til Crysis, friheten til The Elder Scrolls-serien, med det siste innen procedural terrain generation, kompleksisiteten til WOW, dialogen til Mass Effect og antall verdener som EVE Online. Naturlegvis med varierte områder som enorme romstasjoner, spennende verdener og eit uendeleg univers å utforske...

Skrevet

Diablo 3!!! helst nu!

Sitter å spiller Median XL moden til Diablo 2 nå.

Ellers så håper eg på videre utvikling/sammenslåing av Natal og denne greia til Sony, og at det kan bli en fullverdig simulator hvor du er karakteren.

Skrevet
Eit science fiction RPG med det grafiske grensesnittet til Crysis, friheten til The Elder Scrolls-serien, med det siste innen procedural terrain generation, kompleksisiteten til WOW, dialogen til Mass Effect og antall verdener som EVE Online. Naturlegvis med varierte områder som enorme romstasjoner, spennende verdener og eit uendeleg univers å utforske...

Kan ta mange år å lage det vil jeg tenke meg :)

Men FY FAEN det hadde vært RÅTT :D:cool::roll:

Skrevet

dersom det er mulig så skulle jeg gjerne sett et grundig gjennomført og originalt sci fi MMO hvor man forhåpentligvis slipper all den grindingen som er altfor vanlig i andre MMO.

rett og slett mye av det samme som hjelphjelp håper på, dog jeg tror han setter for høye krav. men hvem vet - kanskje noe slikt er mulig innen 5 år?

Gjest Slettet+513
Skrevet

Håper GTA V blir satt i fremmtiden, det hadde vært en ny kul vri.

Kapre hoverbiler i år 2090?

Skrevet

En oppfølger til richard burns rally hadde vært rått. :D

Ingen andre rally spill kommer i nærheten av denne rallysimulatoren

synes jeg.

Og ble det noe av spillet til petter solberg foressten?? :dontgetit:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...