Hakasu Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Gears of War 3 er sagt flere ganger Epic Games at kommer til å komme, men ikke før om lenge.
aDelicateSetting Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Jeg for min del håper at det kommer flere cowboy spill. Det er noen feks Call of Juarez, gun osv. Men jeg vil ha mere focus på karaktern du spiller, kansje et mmo ville vært kult eller ivertfall få lov til å bestemme utseende på karaktern du spiller. Kansje til og med ha stillinger, du kan feks jobbe deg opp til og bli sherrif eller velge å gå den uærlige veien og bli tyv/badguy xP
andymann Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 GTA V Rock Band 3 og en oppfølger på et spill som heter XIII
Hakasu Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Jeg for min del håper at det kommer flere cowboy spill. Det er noen feks Call of Juarez,gun osv. Men jeg vil ha mere focus på karaktern du spiller, kansje et mmo ville vært kult eller ivertfall få lov til å bestemme utseende på karaktern du spiller. Kansje til og med ha stillinger, du kan feks jobbe deg opp til og bli sherrif eller velge å gå den uærlige veien og bli tyv/badguy xP Cowboy mmo hadde vært skikkelig stilig!
ketle Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Battlefield 3 på Playstation 4 eller Xbox 720 med 3D skjerm, full surround og Natal-styring som funker som fjell.
Hakasu Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Jeg ville nok heller tippa at det ble Battlefield 4 eller 5 i såfall
XE800 Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Might & Magic 10 + et nestegenerasjons MMORPG som faktisk er nestegenerasjon på noe mer enn bare grafikken
Spelaren Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Eit science fiction RPG med det grafiske grensesnittet til Crysis, friheten til The Elder Scrolls-serien, med det siste innen procedural terrain generation, kompleksisiteten til WOW, dialogen til Mass Effect og antall verdener som EVE Online. Naturlegvis med varierte områder som enorme romstasjoner, spennende verdener og eit uendeleg univers å utforske...
j0llenor Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Diablo 3!!! helst nu! Sitter å spiller Median XL moden til Diablo 2 nå. Ellers så håper eg på videre utvikling/sammenslåing av Natal og denne greia til Sony, og at det kan bli en fullverdig simulator hvor du er karakteren.
marios33 Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Skrevet 10. februar 2010 Eit science fiction RPG med det grafiske grensesnittet til Crysis, friheten til The Elder Scrolls-serien, med det siste innen procedural terrain generation, kompleksisiteten til WOW, dialogen til Mass Effect og antall verdener som EVE Online. Naturlegvis med varierte områder som enorme romstasjoner, spennende verdener og eit uendeleg univers å utforske... Kan ta mange år å lage det vil jeg tenke meg Men FY FAEN det hadde vært RÅTT
Mr. Melk Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Gran Turismo 5 Vent.. Sa du i de nærmeste 5 - 10 år? Tja, TES V gleder jeg meg til.
isaac elric Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 dersom det er mulig så skulle jeg gjerne sett et grundig gjennomført og originalt sci fi MMO hvor man forhåpentligvis slipper all den grindingen som er altfor vanlig i andre MMO. rett og slett mye av det samme som hjelphjelp håper på, dog jeg tror han setter for høye krav. men hvem vet - kanskje noe slikt er mulig innen 5 år?
TMB Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 (endret) EDIT: nvm Endret 15. februar 2010 av timb
Gjest Slettet+513 Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Håper GTA V blir satt i fremmtiden, det hadde vært en ny kul vri. Kapre hoverbiler i år 2090?
rbr Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 En oppfølger til richard burns rally hadde vært rått. Ingen andre rally spill kommer i nærheten av denne rallysimulatoren synes jeg. Og ble det noe av spillet til petter solberg foressten??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå