Gå til innhold

Poste hjemmesidene deres da vel ..


Anbefalte innlegg

Quote:


On 2002-01-27 14:50, A_B_C_D_E_F skrev:

Kan ikke alle sammen poste hjenmmesidene sine slik at vi andre kan ta en titt på dem ..


Synes alltid det er morro og se på andre sine hjemmesider pluss at det er alltid en liten sjanse for at jeg kan stjele noen ideer .. :smile:


 

Hey! Hyggelig å se noen andre "Melbournians" på hardware.no forumet :smile: Bor selv på Hawthorn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Hey! Hyggelig å se noen andre "Melbournians" på hardware.no forumet Bor selv på Hawthorn.


 

pip.

Flyr til Melbourne på lørdag for å gå på Hathorn jeg :smile: -juhu

 

ellers suger hjemmesiden max, men sånn etterhvert er tanken at http://www.dillevig.com skal kunne bli noe. Gidder ikke å oppdatere, og på grunn av trusler om søksmål har jeg bare fjernet de gamle skolesidene. Menyer ikke endret. Ja, det tok 2 timer å mekke siden.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-27 18:31, house skrev:

Quote:


On 2002-01-27 16:55, sdhild99 skrev:



Håper på mange treff :smile:


Quote:


You are using the following browser:


Browser Name: Opera

Browser Version: 6.0



This site cannot be viewed with Opera!


Opera needs to support Javascript better, or people have to be better at writing

cross browser scripts :wink:


Opera support will not come untill I find a DHTML menu that will support all browsers properly!


In the meanwhile, please use Internet Explorer 5.5+, or Netscape 6.01+ to view this site


Webmaster


 

 

HMMZZZ.. detta sugde jo litt da :smile:

 

vel, har jo en side jeg å da,
ligger den på er ikke noe der ennda, men det kommer be patient!!

 

 

 

Suger? Ja, litt. Om du kjører Windows.. har du fjernet IE fra maskinen din? Det går an å bruke den også vet du.

 

However, jeg SKAL åpne for Opera med tiden. Grunnen jeg har oppgitt er ikke urimelig synes jeg. Men nå har jeg imidlertid funnet en ok DHTML-meny som virker i alle nettlesere. Jeg laget denne siden lenge før Opera kom på markedet, men har oppdatert etter hvert. Som sagt, skal åpnes for Opera med tiden.

 

Anyway, det suger kanskje enda litt mer å ha en helt tom side ute på nettet...? [hint hint]

 

(om grunnen til det er at du ikke har tid, så gjelder det samme for meg)

 

_________________

-Sven-

Web site

-----------------------------

 

[ Denne Melding var redigert av: sdhild99 på 2002-01-28 13:54 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Opera needs to support Javascript better, or people have to be better at writing

cross browser scripts :wink:


Opera support will not come untill I find a DHTML menu that will support all browsers properly!


Quote:



...Grunnen jeg har oppgitt er ikke urimelig synes jeg.


 

Vel, Opera er et must... Alle sider bør støtte Opera, siden det er omtrent den einaste browseren som følgjer standardane. Slutt å lage sider som virker bare på M$!!

 

Uansett, eg har no ein del heimeside eg og:

www.vegard.tk

www.xaltra.net

www.nssoftware.net (ikkje ferdig)

 

Enjoy! :smile:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...