Gå til innhold

Metall med dyp vokal?

Khaffner

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er på jakt etter band som spiller death/black/groove/heavy metal og har mørk vokal(growling).

Med mørk vokal mener jeg noe mellom dette og Lamb of God.

Er åpen for det meste innen mine kriterier, kjør på!

Endret av khaffner
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler Amon Amarth og Be'lakor (Australia) på det varmeste. Begge har dyp vokal. Er du interessert i litt andre sjangere også er Tragedy og plata Nerve Damage jævlig god, og der får du en mørk variant i en hard pønk setting.

Andre alternativer kan være Soilwork, Scar Symmetry (om du ikke dør av å høre litt clean vokal innimellom) eller Mercenary!

Good hunting!! :thumbup:

Skrevet
Anbefaler Amon Amarth og Be'lakor (Australia) på det varmeste. Begge har dyp vokal. Er du interessert i litt andre sjangere også er Tragedy og plata Nerve Damage jævlig god, og der får du en mørk variant i en hard pønk setting.

Andre alternativer kan være Soilwork, Scar Symmetry (om du ikke dør av å høre litt clean vokal innimellom) eller Mercenary!

Good hunting!! :thumbup:

Amon Amarth støttes ja.

Skrevet

Dan Swanö fra Edge of Sanity har kanskje den tøffeste growlingen jeg vet om

Sjekk også ut Enigma fra plata "The unorthodox". Har du mersmak er du nå klar for den beste Edge of Sanity låta, Crimson, som er 40 minutter lang! Når jeg tenker meg om, så er dette den beste metall låta jeg vet om.

Plata Twilight er også stappet av godlåter, som for eksemple Elegy og Of Darksome Origin

Skrevet

Kalmah

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...