Khaffner Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 (endret) Jeg er på jakt etter band som spiller death/black/groove/heavy metal og har mørk vokal(growling). Med mørk vokal mener jeg noe mellom dette og Lamb of God. Er åpen for det meste innen mine kriterier, kjør på! Endret 30. desember 2009 av khaffner
Perrern Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Er ikke så kjempe god på death metal, men kan dette være noe? Fant det på metall tråden her på forumet.
jackoksen Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Anbefaler Amon Amarth og Be'lakor (Australia) på det varmeste. Begge har dyp vokal. Er du interessert i litt andre sjangere også er Tragedy og plata Nerve Damage jævlig god, og der får du en mørk variant i en hard pønk setting. Andre alternativer kan være Soilwork, Scar Symmetry (om du ikke dør av å høre litt clean vokal innimellom) eller Mercenary! Good hunting!!
Perrern Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Anbefaler Amon Amarth og Be'lakor (Australia) på det varmeste. Begge har dyp vokal. Er du interessert i litt andre sjangere også er Tragedy og plata Nerve Damage jævlig god, og der får du en mørk variant i en hard pønk setting. Andre alternativer kan være Soilwork, Scar Symmetry (om du ikke dør av å høre litt clean vokal innimellom) eller Mercenary! Good hunting!! Amon Amarth støttes ja.
Khaffner Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Skrevet 30. desember 2009 @alle innlegg: Se der ja, var noe sånt jeg tenkte på! Kjør på med flere forslag, gjerne også hvilke låter dere anbefaler
Vowels Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Anbefaler hele Coffins-Buried Death skiva. Samme stil hele veien, konge fra start til slutt mao.
Xanman Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Se filmen hos Youtube Om du likte den, så har Opeth ufattelig mye bra å by på. Sjekk ut Blackwater Park-albumet. Det er konstant gåsehud!
Patton Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Dan Swanö fra Edge of Sanity har kanskje den tøffeste growlingen jeg vet om Sjekk også ut Enigma fra plata "The unorthodox". Har du mersmak er du nå klar for den beste Edge of Sanity låta, Crimson, som er 40 minutter lang! Når jeg tenker meg om, så er dette den beste metall låta jeg vet om. Plata Twilight er også stappet av godlåter, som for eksemple Elegy og Of Darksome Origin
Khaffner Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Skrevet 1. januar 2010 Dere må gjerne legge ut spillelister fra spotify med passende låter
Kakebakelate Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Swallow the sun Bloodbath Vader Se filmen hos Youtube
ErikIF Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Kalmah name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube
Tveity Skrevet 14. januar 2010 Skrevet 14. januar 2010 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 14. januar 2010 av Tveity
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå