Gå til innhold

Kjøp av sigar. Hvilket merke, hva smaker best, hvordan røyke?


Anbefalte innlegg

Heii ^^

 

Jeg er da altså en 16 år gammel gutt som nylig har begynt og små røyke..

Min favoritt serie er Two And A Half Men, der jeg ser Charlie sitter med en sigar og patter.

Uansett, jeg ville gjerne prøvd og røyke sigar, så jeg lurte på hvor jeg burde kjøpe det hen, hvilket merke, hvem smaker best eller hvem er det er best og begynne med og kanskje jeg heller burde kjøpe sånne små (som jeg har sett i dagligvarehandelen i dem metall eske greiene), for jeg har hørt det tar ganske lang tid og røyke dem store.. Jo, og hvordan jeg skal røyke dem, for jeg har hørt at man ikke skal trekke ned i det hele tatt og litt forskjellig...

 

Er du her bare for og fortelle meg at jeg ikke er gammel nok til og røyke eller at det er usunt og bla bla bla så kan du være så snill og ikke kommentere ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp deg en herlig Cohiba. De er enkle å finne. Avlange esker, med gule og hvite striper. Du får dem på f.eks Sol Sigar i Oslo. Tar du en slik en, blir du fetere enn Charlie! I tilegg får ansiktet ditt en subtil farge av grønt (grønt er kønt, kønt er jo bra. Ikke sant?) samt at kroppen din kommer til å foreta en spirituell og astralsk rensning i form av intens spying.

Lenke til kommentar

Han spør om hvilken type sigar dere synes at han skal prøve først. Så hvorfor ikke svare seriøst på spørsmålet hans?

Han er riktignok ikke gammel nok for å røyke, men vil han røyke så la han gjøre det da! Det er da han om det ;)

 

@Dicorn - Dessverre vet jeg ikke hva du skal prøve først. Jeg røyker sigar svært sjelden (bare om noen byr på en) så jeg husker ikke hvilket merke det var.

 

Lykke til, håper du finner din sigar! ;)

 

 

Elgjeger :)

Lenke til kommentar

CAO Criollo er da veien mild til middels sterk nokså billig 5-8 $ pr stk. Men så kommer problemet hvordan skal du kjøpe det? Dette er slikt du bare kan kjøpe fra sigar shop. Altså ikke jalla butikken som du kjøper røyken din fra. De folka kommer absolutt ikke til å selge til en under 18. Enten snakk med foreldrene dine så kan det hende de lar deg eller finn han fyren du kjøper øll av og be han bli med deg til byen som sikkert koster deg nokså mye siden han skal ha sin del og t-bane osv.

 

Legger til en sigar du kan tenke deg:

http://www.famous-smoke.com/cao+criollo+pa...gars/item+23729

 

 

Eller

http://www.famous-smoke.com/don+lino+havan...scid=7628876199

 

Dette kan man vel kalle bitch sigar liten tynn.

Endret av The-One
Lenke til kommentar

Jeg bor i Skien, vet ikke om det er noen sånn tobakk butikk her...

Men, tenkte jeg kunne velge en mild i starten, fra dagligvarehandelen, orker ikke så mye stress, skal jo bare prøve..

Men det er da jeg trenger og vite navn, for jeg skal jo be henne som kjøper drekke til meg om og kjøpe, og henne røyker ikke eller noe, så hun har ikke så mye peiling på tobakksvarer...

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skal prøve sånn først, men kanskje få kjøpt meg Sigar hvis jeg skal til Oslo en gang eller en større by..

Men vet du om noen merker?

Hørt om Henri Wintermans Cafè Crème, men på butikker der jo jobber hadde vi visst ikke den... Så er det liksom en original type som stort sett alle butikker her som er grei liksom??? :)

Lenke til kommentar

Denne tråden ble veldig mye kortere, av naturlige grunner. Folk som ikke holder seg til sak og går på person istedet risikerer admins milde vrede. La slikt være.

 

Trådstarter har ikke lov til å kjøpe sigarer, men det er ikke forbudt å hverken snakke om det eller drømme om det, selv om du er mindreårig. Dermed er det heller ikke forbudt å lage tråder om det på forumet, så lenge dere ikke driver kjøp og salg av denslags her...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg en fyr som hvet noe særlig om sigarer har bare sett venner røyke en par ganger. Om du drar til oslo er det nok 0 problem å skaffe. De småe har jeg prøvd. Følte litt rar smak i munnen(Ikke noe digg) Har aldri prøvd noe ekte vare. Men nå er sigar nok som du sikkert hvet en dyyyr hobby. Skal du ha noen kjente merker må du nok ut med flere hunder/tusen. Siden du bare vil prøve ville jeg pøvd å skaffe en som ikke koster for mange høvdinger.

Lenke til kommentar

Jeg liker Cohiba sigarer, men da må man kunne å røyke dem også, trekk ned og det er det siste du kjenner av en frisk brytkasse for kvelden ;) Men patt dem og la røyken rulle litt i munnen så kjenner du den gode fyldige smaken av dem. Vet dessverre ikke hvor dette er mulig å få tak i, får mine fra hjemlandet deres.

Lenke til kommentar

Stjel fra faren din?

 

Eller Onkler?

 

Bestefar?

 

Ofte mange som tar seg en sigar på lange turer. Da er det fint og rappe en ;)

 

Men for all del! Stjeling er ikke bra! - spesielt ikke hvis du blir tatt.

 

Jeg er også 16, og har sett alle Two and a Half men episodene minst tre ganger - beste humor serien der ute ;)

 

Jeg har også så smått begynt med litt røyking i ny og ne, og jeg har ikke prøvd sigar siden jeg var syv (Pappa sin på Julaften.. Han var ute :p)

 

Men over til saken. Jeg tror man skal trekke ned røyken =/

 

og en sigar tar veldig mye lengre tid å røyke enn vanlig røyk (Hørt snakk om opp til 45 min, vet ikke om det stemmer) - og du får heller ikke "kicket" på samme måten som med vanlig røyk.

 

Siden det tar lang tid å røyke bruker folk også å ha en sånn avkutter til sigaren som kutter av enden så du kan bruke den flere ganger ;)

 

Har ikke noe spesiell peiling på sigarer, og veldig lyst å prøve. Så skriv når du har har prøvd, litt om hvordan det var så kanskje jeg også prøver.

Endret av EMS15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...