Gå til innhold

Problemer med HD4890 og Call of Duty MW2 - Lag ved bruk av "chopper-gunner"


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har et litt irriterende problem med Call of Duty MW2. Når jeg benytter meg av varmesiktet, AC-130 eller "chopper-gunner," kort sagt alt ved spillet som innebærer sort/hvitt over hele skjermen opplever jeg lag. Har problemer med i det hele tatt å bevege siktepunktet rundt omkring. FPS ligger på rundt 20 og jeg kan ikke helt skjønne hvorfor dette er slik når jeg ellers ligger på rundt 90 FPS med alt på fullt ellers. Noen som vet hva dette kan skyldes eller som har opplevd det selv? Har dere eventuelt en løsning på problemet?

 

Systemet mitt er listet opp i signaturen under. :)

 

Mvh

LockBreaker

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg har ikke noen løsning. Men kan si at jeg sliter med det samme på et annet område.

 

Jeg har også alt av grafikk på fullt, og har 75-80fps hele tiden. Med unntak av

map som Favela, Highrise, Estate, Rundown. Da har jeg bare 30fps.. Dette var ikke noe problem med gamle skjermkortet, jeg fikk dette problemet da jeg kjøpte et XFX Radeon HD 5870 kort. 4GB minne, AMD Phenom II X4 940 Black Edition, og 750Watt PSU. Så jeg heller skjønner ikke noe av det.. Har også oppdatert alt av drivere, samt directx, defraget harddisk, gått over nettlinja ++++

 

Så googlet jeg litt og fant ut at mange med minst dobbelt så bra system som mitt også sliter med 30fps på disse 4 map'sa. Mange mener det er problemer i selve spillet, engine-problemer osv.

Fordi jeg skulle ikke kunne greie å dra Crysis med samme grafikk som i cod mw2 med mere fps? Grafikken er bare ikke på det nivået i cod.

CoD4MW har jeg 90fps konstant, uansett map. Og det er ikke så stor forskjell ifra de to spillene.

 

Innbiller meg at du sliter med noe av det samme? Merkelig nok ble spillet oppdatert samtidig som jeg byttet skjermkort, og det var da jeg fikk problemer. Så jeg antar at det ligger i selve spillet...

 

Håper du ble litt klokere..

Lenke til kommentar
Jeg har ikke noen løsning. Men kan si at jeg sliter med det samme på et annet område.

 

Jeg har også alt av grafikk på fullt, og har 75-80fps hele tiden. Med unntak av

map som Favela, Highrise, Estate, Rundown. Da har jeg bare 30fps.. Dette var ikke noe problem med gamle skjermkortet, jeg fikk dette problemet da jeg kjøpte et XFX Radeon HD 5870 kort. 4GB minne, AMD Phenom II X4 940 Black Edition, og 750Watt PSU. Så jeg heller skjønner ikke noe av det.. Har også oppdatert alt av drivere, samt directx, defraget harddisk, gått over nettlinja ++++

 

Så googlet jeg litt og fant ut at mange med minst dobbelt så bra system som mitt også sliter med 30fps på disse 4 map'sa. Mange mener det er problemer i selve spillet, engine-problemer osv.

Fordi jeg skulle ikke kunne greie å dra Crysis med samme grafikk som i cod mw2 med mere fps? Grafikken er bare ikke på det nivået i cod.

CoD4MW har jeg 90fps konstant, uansett map. Og det er ikke så stor forskjell ifra de to spillene.

 

Innbiller meg at du sliter med noe av det samme? Merkelig nok ble spillet oppdatert samtidig som jeg byttet skjermkort, og det var da jeg fikk problemer. Så jeg antar at det ligger i selve spillet...

 

Håper du ble litt klokere..

 

Jeg fikk fikset problemet delvis ved å slå av CrossFire, men det ble så tungvint at jeg heller forsøker å leve med det. :)

 

Det er nok det samme problemet vi sliter med ja. Kan ikke si at det ble mye bedre med CrossFire av, men det ble nå spillbart. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...